KERESÉS
ARCHÍVUM/TARTALOM
LAPOZÓ
Év
2020/október
MAGYAR MŰHELY
Schubert Gusztáv:
Színészek pórázon
Az SZFE-botrány
Hirsch Tibor:
Gyógy-pontok, gyógy-pózok
Magyar film, magyar doktor
Kránicz Bence:
„Csak így szeretnék filmet csinálni”
Beszélgetés Horvát Lilivel
Báron György:
Történt-e valami New Jersey-ben?
Felkészülés meghatározatlan ideig tartó együttlétre
Benke Attila:
A rendszerváltás nagy generációja
Beszélgetés Szalay Péterrel
Soós Tamás Dénes:
Beszélgetés Herendi Gáborral
Egópárbaj
Gelencsér Gábor:
Örök varázs
Tóth János kinematográfus – 2. rész
FILMZENE
Orosdy Dániel:
Egy marék hangjegy
Ennio Morricone (1928-2020)
ELŐÍTÉLETEK KORA
Benke Attila:
Odüsszeiák Magyarországon
Idegenek és hazatérők a magyar filmben
Békés Márton:
Keleten a helyzet változatlan
Orientalista filmek Közép-Európáról
KÉPREGÉNY-LEGENDÁK
Rusznyák Csaba:
Legendás álmok a hőskorból
Winsor McCay: Kis Némó Álomországban
FILMTÖRTÉNET
Radó István:
A paragrafusokon túl
Egy filmdramaturg emlékei
DIGITÁLIS MÉDIA
Borbíró András:
Képközösség
Együtt a neten
Varga Zoltán:
Szép sárkánypulóverek
A Magyar népmesék és a YouTube
FIATAL OPERATŐRÖK
Schubert Gusztáv:
A láthatatlan kamera
Beszélgetés Roder Andrással
FESZTIVÁL
Schreiber András:
Multikulti anzix
Szemrevaló/Sehenswert
TELEVÍZÓ
Pernecker Dávid:
Meglógni a hétköznapokból
J. G. Quintel
KRITIKA
Barkóczi Janka:
Társas magány
Kocsis Ágnes: Éden
Baski Sándor:
A tökéletlen trükk
Tenet
Kovács Kata:
Mogyoró van az ő tetején
Lakos Nóra: Hab
KÖNYV
Kelecsényi László:
A sárkányeregető
Zalán Vince: Kalandozások
STREAMLINE MOZI
Jankovics Márton:
A befejezésen gondolkodom
Behavazva
PAPÍRMOZI
Kragh-Jacobsen Søren:
PAPÍRMOZI
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez