KERESÉS
ARCHÍVUM/TARTALOM
LAPOZÓ
Év
2022/március
PASOLINI
Harmat György:
Mártírium külvárosi réteken
Pasolini egy színtér tükrében
HOLLYWOOD ARCAI
Orosdy Dániel:
Függöny le…
Peter Bogdanovich (1939-2022)
MAGYAR MŰHELY
Kolozsi László:
A belső ruhatár
Mándy Iván és a film
Mispál Attila:
„A nemzet filmtanítója”
Perlaki Tamás (1948-2021)
Pauló-Varga Ákos:
Pengeélen
Beszélgetés Muhi András Piressel
ÚJMÉDIA ÉS VIRTUÁLVALÓSÁG
Süll Kristóf:
Falanszter-szimuláció
A Meteo „moduláris disztópiája”
Török Ervin:
Utópikus energia
Bódy Gábor: Egybegyűjtött filmművészeti írások 3.
KOSZTÜMÖS BŰNÖK
Földváry Kinga:
Noirtól Coenig
Shakespeare-bűnfilmek
Varró Attila:
Szemfényvesztés
Film/regény: Rémálmok sikátora
Bárány Bence:
Vég nélküli út
Max Allan Collins: Road to Perdition
Kolozsi László:
Korszerűtlen utazás
Halál a Níluson
Fekete Tamás:
Újravágott változatok
Sikoly-filmek
ÚJ RAJ
Lichter Péter:
A meghatódás öröme
Mike Mills
TELEVÍZÓ
Kelecsényi László:
Felhőtan
Pacskovszky József: Kék róka
A CSEND MESTEREI
Lichter Péter:
Egy ismeretlen formabontó
Teinosuke Kinugasa: Az őrület lapja
SZUPERHŐS-FRANCHISE
Borbíró András:
Túltelített dimenziók
Számháború a Moziverzumban
FESZTIVÁL
Boronyák Rita:
Pálmafák és gyökerek
Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál
FILM / ZENE
Déri Zsolt:
Punktum
Wolfgang Büld koncert-riportfilmjei
KRITIKA
Pozsonyi Janka:
Apám, a gengszter
Maffialányok
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez