KERESÉS
ARCHÍVUM/TARTALOM
LAPOZÓ
Év
1982/március
KRÓNIKA
A szerkesztőség :
25 éves a Filmtudományi Intézet
POSTA
Kas Ilona:
Hogy mi a televízió...
Olvasói levél
Kovács András Bálint:
„Gyönyörű válság”
A Társulás Stúdió előzményei és törekvései
Bikácsy Gergely:
Az alperesek
Kabala
Zsugán István:
A gének dala
Anna
Zalán Vince:
Se hús, se hal
Rontás és reménység
Bódy Gábor:
Kreatív gondolkozó szerszám
A „kísérleti film” Magyarországon
András László:
Egy gengszterfilm hátországa
A Keresztapa
Wisinger István:
Hollywood Hollywood ellen
Az amerikai filmgyártás útvesztői
Zilahi Judit:
Mire jön be a közönség?
Washingtoni filmlevél az új évad kasszasikereiről
Csala Károly:
Egy szigetvilág fölfedezése (1.)
Amerikai szociofilm, 1930–1945
Szabó Júlia:
Fény és mozgás
Viking Eggeling és a magyar aktivizmus
LÁTTUK MÉG
Lajta Gábor:
Szamurájok és banditák
Kövesdi Rózsa:
Mesél a bécsi erdő
Koltai Ágnes:
Ámokfutó
Jakubovits Anna:
Zorán, a zsoké fia
Varga András:
Víkendház nélkül nem élet az élet
Gáti Péter:
Menekülés haza
Ardai Zoltán:
Újra szól a hatlövetű
Bikácsy Gergely:
Egyszerű eset
Lajta Gábor:
Az összekötő jönni fog
Schubert Gusztáv:
A Hótündér
TELEVÍZÓ
Horvát János:
„Folyt. köv.”
A tévésorozatokról
Fehér Gyula:
Műsor öt nyelven
Az Újvidéki Televízióról
KÖNYV
Báron György:
A halandóság leltára
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez