KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
   1993/november
KRÓNIKA
• N. N.: Odeon
• Kovács András Bálint: Christian Metz halálára
FESZTIVÁL
• Schubert Gusztáv: Filmművészet, nulla év Velence
• Bikácsy Gergely: Az előretolt fényőrség Godard, a félkegyelmű
MAGYAR MŰHELY
• Dániel Ferenc: Aranykor és utóélet A hatvanas évek mozija
• Gaál István: Gazdag pillanatok Részletek egy portréfilmből
• Ozsda Erika: A kis vakond Forgatási riport – képregény
• Kozma György: És mi van, ha mégis erkölcsromboló a mozi? Hamlet és Magenheim

• Gelencsér Gábor: Iskolamozi Beszélgetés Lányi Andrással
KÖNYV
• Kelemen Sándor: Peternák Miklós: Új képfajtákról

• Báron György: Hideg fej, hideg szív, játékos test Ismeretlen ismerősök: Atom Egoyan
1895–1995
• Molnár Gál Péter: Sursum corda A túrkevei angol báró
KRITIKA
• Balassa Péter: Szépen, nyugodtan, egyszerűen Senkiföldje
• Ardai Zoltán: Kifosztott szemfényvesztők A turné
• Turcsányi Sándor: Sózzuk meg a farkát! Live Show
• Hegyi Gyula: Kínai vízum Őszi hold
LÁTTUK MÉG
• Koltai Ágnes: A cementkert
• Báron György: Az örömváros
• Hirsch Tibor: A cég
• Turcsányi Sándor: Gyilkos nap
• Barotányi Zoltán: Felelősségünk teljes tudatában
• Mockler János: Tina
• Tamás Amaryllis: Nyomul a 8. Dimenzió!
• Bíró Péter: Úton hazafelé
• Harmat György: Sliver

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Magyar Műhely

Forgatási riport – képregény

A kis vakond

Ozsda Erika

 

Ha Szőke András filmhez jut, rögtön hívja a barátait. Nem akárkiket gyűjt maga köré!

Herskó János a stockholmi filmfőiskola éléről jött vissza;

Tolnai Lea és Hudi László a párizsi Jel Színház tagjai;

Pálos György stábfotósként kezdte, ebben a filmben operatőr és a társ-forgatókönyvíró;

Gyalog Eszter tíz évvel ezelőtt gyerekként Lucifert játszott Jeles András filmjében, az Angyali üdvözletben;

Szohár Ferenc, gyártásvezető-munkaköri kötelességén túl kézi és fizikai munkát is vállal;

Papp Ferencné, Rózsika az Express Újság üzletkötője, ki ha előbb tudta volna, hogy a filmezés ilyen, már rég színésznő volna;

és végül Szőke, akiben az a jó, hogy csak a film érdekli. Nem törődik vele, hogy mi a trend, hogy mások miket forgatnak, ő kitalál egy történetet, és megcsinálja. Annyi pénzből, amennyit rászánnak. Köszönetet mond, forgat, majd beadja a következő forgatókönyvét.

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1993/11 24-27. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=1289