2022. év 04. szám április
Magyar Műhely Hirsch Tibor: Régi nemzedékek, új lövészárkok Generációk filmtörténete – 1. rész Nemes Z. Márió: Növényi politika A hungarofuturista film alternatív valóságai Sipos Júlia: Hozzáférés a világhoz Beszélgetés Almási Tamással Kormos Balázs: Erkélyekre aggatott nádszövet Az Egy nap és a kortárs román film Lakatos Gabriella: Míg az oltár el nem választ Szerelemtől házasságig – 1. rész
Alain Resnais Bikácsy Gergely: Az életmű cserepei Alain Resnais 100
Antihősök, antihősnők Baski Sándor: Traumák hősei Batman és Joker Huber Zoltán: A régi iskola Clint Eastwood idős antihősei Pozsonyi Janka: Nőben az erő Paul Verhoeven antihősnői
Képregény legendák Szép Eszter: A viktoriánus erkölcs réme Marie Duval: Ally Sloper-képregények
Új raj Fekete Tamás: Nyelvcserék Claudio Cupellini
Filmzene Pernecker Dávid: A mennyországban minden rendben Lynch zene
Könyv Géczi Zoltán: „Ilyet csak Clint Eastwood tud” Marc Eliot: Amerikai lázadó
Fesztivál Nagy V. Gergő: Diadal a törvény felett Rotterdam Varró Attila: Kötelékek Japán Filmfesztivál
Kritika Báron György: Átokföldje Pálfi György: Mindörökké Benke Attila: Saul magyar Damaszkusza Fazekas Máté: Kilakoltatás Bartal Dóra: Hetedhét határon Jonas Poher Rasmussen: Menekülés
Televízó Déri Zsolt: Fekete Woodstock Summer Of Soul
Mozi Pethő Réka: Szuperhősök Rudas Dóra: Minden rendben ment Roboz Gábor: Arany Fekete Tamás: Foglalkozása: szülő Kovács Kata: Út a díjesőig Varró Attila: Katonadolog
Streamline Mozi Benke Attila: Harriet – Szabadság vagy halál Baski Sándor: A maffia szentjei
Streamline mozi Pazár Sarolta: A megváltás éjszakája
Streamline Mozi Herczeg Zsófia: Agancs Pethő Réka: A tizenhetes számú ház Kolozsi László: Retró szerelem Huber Zoltán: Az Adam-projekt Varró Attila: Dr. Petiot
Papírmozi Kránicz Bence: Papírmozi Aljas utcákon balra, a bűntanyáig egyenesen
|