2021. év 10. szám október
Jancsó 100 Hirsch Tibor: A látszat hatalma Jancsó összeesküvői
Magyar Műhely Schubert Gusztáv: A gyanú árnyékában A feleségem története Palotai János: „A munkánk akkor jó, ha láthatatlan” Beszélgetés Klingl Bélával
A horror anatómiája Kovács András Bálint: A félelem bére A horror-paradoxon Nemes Z. Márió: Kampókezek Fekete poszt-horror Varró Attila: A kor tünetei Pandémia-horror
Spanyol vér Lénárt András: Hispánia görbe filmtükre Luis García Berlanga (1921-2010) Fekete Tamás: Gyilkos szeretet Új raj: Jaume Balagueró Huber Zoltán: Csak azért, hogy legyen Történetek a karanténból Kránicz Bence: Örökárvák Carlos Giménez: Paracuellos
Neo-noir Kovács Patrik: Búcsú a tegnaptól A film noir a hatvanas években – 2. rész
Fesztivál Schreiber András: Úszóleckék moralistáknak Sehenswert / Szemrevaló
Doku-zóna Margitházi Beja: Kegyvesztettek ügynöke Bryan Fogel dokumentumfilmjei Kránicz Bence: Vázlatrajzok, körvonalak Volt egyszer egy képregény Geréb Anna: Istenkeresők Szent Ignác útja
Kritika Kovács Kata: A legjobb dolgokon bőgni kell Felesleges lányok Baski Sándor: Van bocsánat Külön falka Pályi András: A csodavárás tükre Soha többé nem fog havazni
Film / Zene Déri Zsolt: Kényes részek Respect / Genius: Aretha
Papírmozi Kránicz Bence: Mutánsok, menekültek PAPÍRMOZI
|