2020. év 08. szám augusztus
Magyar Műhely Szilágyi Ákos: „Túl nagy szavakat ne!” Létay Veráról Kovács Bálint: A rendszerből törölve Hol vannak a magyar filmek a kamaszlányokról? Schubert Gusztáv: Tékozló fiúk és lányok Beszélgetés Dombrovszky Lindával Parádi Orsolya: Mossa kezeit Pilátus
Filmtörténet nőnemben Schreiber András: Mégis, kinek az egyenjogúsága? Margarethe von Trotta és a német nőmozgalom Vincze Teréz: Filmiskola kizárólag női oktatókkal Mark Cousins: Women Make Film Kelecsényi László: BB avagy az ellopott tükörkép (Egyfelvonásos)
Női képek Pethő Réka: Értékrend és hatalom Gileádban Margaret Atwood Herczeg Zsófia: Nők útjai a megváltásig Animáció nőnemben Kovács Kata: Közös sebek Alison Bechdel
Új raj Jordi Leila: Mágikus neorealizmus Új raj: Alice Rohrwacher Pernecker Dávid: Boldog, hogy itt lehet Stand-up: Tig Notaro
Nemek harca Varró Attila: Rémálmok csapdájában Női bűnfilmek Roboz Gábor: Kétes elégtétel Ausztrál bosszúfilmek Déri Zsolt: „Problémás csajok” Női punkfilmek
Könyv Schubert Gusztáv: „Eredeti példány” Bódy Gábor: Egybegyűjtött filmművészeti írások 2.
Televízó Alföldi Nóra: A női lét elviselhetetlen könnyűsége Mrs. America A bűn vonzereje Az HBO „true crime” dokumentumfilmjei
Kritika Margitházi Beja: Termodinamika, szabályok nélkül Ema Vajda Judit: A Pásztor az én uram A másik bárány
Streamline Mozi Kálovics Dalma: Macska/lány Muge
Mozi Árva Márton: Egy nő láthatatlan élete Varró Attila: Jay és Néma Bob Reboot Kovács Gellért: Remény Kovács Kata: Pont az a dal Alföldi Nóra: Titkok és hazugságok Lovas Anna: Staten Island Királya Roboz Gábor: Teljes titoktartás Tüske Zsuzsanna: Ava
DVD Benke Attila: Gran Torino Kovács Patrik: A visszaút Pápai Zsolt: Halálos fegyver Varga Zoltán: A halott menyasszony
Papírmozi Kránicz Bence: Papírmozi Magyar veteránok
|