2020. év 05. szám május
Magyar Műhely P. Szabó Dénes: A viszály magvai Jancsó-filmek a rendszerváltásról Kormos Balázs: Négy fal között Párhuzamos montázs: Panelkapcsolat / Ernelláék Farkaséknál Kelecsényi László: Barátságos kapcsolatok Beszélgetés Szekfü Andrással
Szlávok és magyarok Szíjártó Imre: Magyar hangja Magyar-orosz filmszótár Forgács Iván: Találkoztunk déli szlávokkal is Magyar – szerb/horvát/bolgár filmszótár Szász Csongor: Tabutörténetek és kórképírók Vajdasági magyar filmszociográfiák
A zsáner mesterei Varga Zoltán: Fekete kesztyűs kézzel Dario Argento-portré – 1. rész Huber Zoltán: Florida, narancsok, kemény arcok Willeford-adaptációk Fekete Tamás: Hajtóvadászat nácikra Vadászok
Képregény legendák Szabó G. Ádám: Egy nemzet hanyatlása és felemelkedése Képregény-legendák: Skalp / Felvonulás
Új raj Benke Attila: Hétköznapi antihősök Taika Waititi
Fesztivál Csákvári Géza: Hatalmak és sorstragédiák Berlin Pazár Sarolta: Természeti erők Észt filmhét
Filmemlékezet Geréb Anna: Két elszalasztott filmszerep Gaál Franciska
Televízó Kránicz Bence: Hozott lelkek Egy másik életben Baski Sándor: A szex és a város Fülledt utcák
Streamline Mozi Huber Zoltán: Szex, szerelem, gyengédség Szexoktatás Árva Márton: Tápláléklánc A platform
Kritika Pauló-Varga Ákos: A bűnös pásztor Corpus Christi László Ferenc: A Kodály-paradoxon A mi Kodályunk
Mozi Kovács Bálint: Saint Frances Huber Zoltán: Proxima Baski Sándor: A vadászat Roboz Gábor: A képeslap gyilkosságok Kovács Kata: Még mindig hiszek Sághy Miklós: A Pásztor
DVD Gelencsér Gábor: Szabó István-díszdoboz Benke Attila: Fekete pillangó Kránicz Bence: Majdnem híres Kovács Patrik: Géniusz
Papírmozi Kránicz Bence: Papírmozi
|