2019. év 02. szám február
Magyar Műhely Vincze Teréz: „Tízezer nap fényében” Kósa Ferenc (1937-2018) Szekfü András: A mécsestől a filmkameráig Beszélgetés Kósa Ferenccel Kovács Ilona: A magyar Casanova Deésy Alfréd Szíjártó Imre: Húsz év háború Kilenc hónap háború / Ostrom
Testképeink Nemes Z. Márió: A kép vérre szomjazik Testkép a filmvásznon Zalán Márk: Testek és lelkek Új raj: Małgorzata Szumowska Varga Zoltán: A vágy rebellisei Jan ©vankmajer-portré – 3. rész
A hely szelleme Czirják Pál: Van térerő? Színterek a kortárs magyar filmben Andorka György: Akció-redukció Zárt helyszínek dramaturgiája Varró Attila: Gép a szellemben Gyilkos házak
Mennyei üdvözlet Szabó Ádám: Itt, a Földön Kortárs európai vallásdrámák Gelencsér Gábor: Graphic noir Will Eisner: Szerződés Istennel Benke Attila: Atya, fiú, világűr Az Úr hangja
Fesztivál Barkóczi Janka: Kairosz gyermekei Amszterdam
Kritika Pályi András: Az álmok tűzfészke Hidegháború Vágvölgyi B. András: Odessa Blue „Bánom is én, ha elítél az utókor” Takács Ferenc: Háttér – előtér A kedvenc Varró Attila: Kiszínezve Még egy nap élet
Streamline Mozi Árva Márton: Történelem a cselédszobából Alfonso Cuarón: Roma Roboz Gábor: Farkas, ember Jeremy Saulnier: Hold the Dark
Mozi Barkóczi Janka: Csodálatos fiú Teszár Dávid: Kafarnaum Pethő Réka: Zöld könyv Baski Sándor: Alelnök Roboz Gábor: Az a nap a tengerparton Varró Attila: Pusztító Andorka György: Tű, cérna, szerelem Kovács Kata: Un homme pressé Pazár Sarolta: Az örökösnő Vajda Judit: Szerelmünk napjai Benke Attila: A csempész Huber Zoltán: Üveg
DVD Varga Zoltán: Alsógatyás kapitány: Az első nagyon nagy film Pápai Zsolt: Soha nem késő I–II. Benke Attila: Őrült gazdag ázsiaiak Kovács Patrik: Superfly Géczi Zoltán: Célkeresztben
Papírmozi Kránicz Bence: Papírmozi
|