2014. év 10. szám október
Magyar holocaust Gelencsér Gábor: Láthatatlan történet Magyar film és a holokauszt Báron György: Egyszer volt... Magyar dokumentumfilmek a holocaustról
Magyar Műhely Harmat György: Ha a szellem szabad Első és utolsó filmek Varga Balázs: Hét az egyben Szabadesés Erdélyi Z. Ágnes: Az új hullám édes könnyűsége Beszélgetés Török Ferenccel Sipos Júlia: Riksaláz Beszélgetés Somogyvári Gergővel
Eastploitation Sághy Miklós: Eastploitation Kelet-európai leánykereskedelem Margitházi Beja: Lassú gyors Viktória – A zürichi expressz
Sötét bűnök Baski Sándor: A lazaság romantikája Elmore Leonard bűnregényei Varró Attila: A negatív tér Klasszikus noir képregények Kovács Marcell: Az örök város Sin City: Ölni tudnál érte Roboz Gábor: Orvos a műtőasztalon Ray Donovan Sepsi László: Elveszve Európában Kétarcú január
Szép új világok Sándor Anna: Szép új világ – ősi hagyomány Tini-disztópiák Jankovics Márton: Sokadik nekifutás Az útvesztő Andorka György: Belső űr A zéró elmélet
Bacall Horeczky Krisztina: A szövetséges Lauren Bacall (1924-2014)
Török Film 100 Barkóczi Janka: A Zöld Fenyő örökösei 100 éves a török film – II. rész Kránicz Bence: Játszd újra, Semih! Török remake
Fesztivál Simor Eszter: Brit szkript Edinburgh Kovács Bálint: A kísérlet száma Wroclaw
Film / Regény Vajda Judit: Lemenni a térképről Reif Larsen: T. S. Spivet különös utazása Alföldi Nóra: Szelíd teremtés Jean-Pierre Jeunet: T. S. Spivet különös utazása
Kritika Báron György: A jólét peremén Két nap, egy éjszaka
Papírmozi Bayer Antal: PAPÍRMOZI
|