2012. év 08. szám augusztus
Kortársunk, Shakespeare Takács Ferenc: A zseni és a stróman Shakespeare a filmvásznon Schubert Gusztáv: Rögtön jövök S.Ö.R. – Shakespeare Összes Rövidítve Varró Attila: Hubai Gergely: Szabó Noémi: Shakespeare-zsánerek Bocsor Péter: High-tech gyűlölet Coriolanus
Marsbéli krónikák Orosdy Dániel: „Mesemondó volt” Ray Bradbury Várkonyi Benedek: Földönkívüli képmásaink Beszélgetés Lukács Bélával
Christopher Nolan Huber Zoltán: Privát Batman Nolan avagy a szerzőiség
Punkfilmek Ardai Zoltán: Nyitott smink Last Call – Dresden Dolls Szőnyei Tamás: Pogo a könyvespolc előtt A film és a magyar punk
Magyar Pantheon Kelecsényi László: Becs és dics Az Örkény-mozi
Könyv Forgách András: Visszaigazulás Kővári Orsolya: Árnyékvilág – Tarr Béla-retrospektív
Filmiskola Gelencsér Gábor: Az emlék: más Történelmi múlt idők
Francia új raj Ruprech Dániel: Fáradhatatlan szerelmeskedők Az új francia film Horváth Eszter: Mintapolgárok és lázadók Titanic: Francia zátonyok
Film / Regény Bayer Antal: Szenvedély, gyengédség, unalom Beigbeder, a regényíró Sepsi László: Gyógyír szívfájdalomra Frédéric Beigbeder: A szerelem három évig tart
Fesztivál Pörös Géza: Tengermelléki filmhelyzet Gdynia 2012
Mozipest Sípos Júlia: Város a részletekben Beszélgetés Finta Sándor építésszel
Televízó Baski Sándor: Ha nincs dráma, akkor csinálunk Foci EB
Papírmozi Bayer Antal: Papírmozi
|