2000. év 07. szám július
Krónika N. N.: Képtávíró Schubert Gusztáv: John Gielgud (1904–2000)
Magyar Műhely Báron György: Filmek fakamerával Paradoxonok Szőke Andrásról Reményi József Tamás: Szőke-körkép Helyfoglalás, avagy a mogyorók bejövetele Mihancsik Zsófia: Filmek a föld alatt Beszélgetés Gulyás Gyulával Gervai András: Bartók-kozmosz Beszélgetés Gaál Istvánnal Varga Balázs: Sok rövid sokra megy Mediawave tizedszer N. N.: Mediawave 2000
Schubert Gusztáv: A vad szem Gladiátor N. N.: Peplum-filmek Beregi Tamás: Róma virtuális öröksége Gladiátorok a számítógépen Varró Attila: Szebb tegnap Hongkongi filmtriád Barabás Klára: Tamás Amaryllis: A sötétség gyermekei Beszélgetés Léos Carax-szal Borkesz Andrea: Lex film vagy nem lesz film? Visegrádi filmtörvények
Multimédia Kömlődi Ferenc: Új idők új dalnokai Virtuális sztárok Vasák Benedek Balázs: A technika rítusa Jancsó CD-ROM Muhi Klára: Az aranyfej tükröződése Mozgóképtár
Könyv Bikácsy Gergely: Az érzelmek színe Michelangelo Antonioni: Írások, beszélgetések
Kritika Gelencsér Gábor: Stílgyak Életbevágó Bakács Tibor Settenkedő: Légy Tilos! Pol Pot megye punkjai
Láttuk még Kömlődi Ferenc: A kilencedik kapu Kis Anna: A repülés elmélete Pápai Zsolt: A bűnös Köves Gábor: Ég velünk Varró Attila: Pitch Black – Huszonkét évente sötétség Mátyás Péter: Péntek esti gáz Hungler Tímea: A múzsa csókja Vidovszky György: Az én házam, az én váram Máriássy Vanda: Tűzforró Alabama
Képmagnó Reményi József Tamás: Pedofíling II.
|