KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1980/augusztus
• Fekete Sándor: Krisztus nem állt meg Ebolinál Élménybeszámoló Francesco Rosi filmjéről
• Bikácsy Gergely: A bennszülöttek Két mondat a félmúltról (A téglafal mögött – Philemon és Baucis)
• Lukácsy Sándor: Ilyen van – ilyen nincs
• Göncz Árpád: Az erény védelmében Joseph Andrews
• Váncsa István: Az utolsó gyógypedagógus
• Takács Ferenc: Az amerikai álom nyomában Elia Kazan
• N. N.: Elia Kazan filmjei
FESZTIVÁL
• Csala Károly: Egy filmfüzér illúziója, avagy az élmények egyensúlya Karlovy Vary
• Bikácsy Gergely: Megfáradt sárkányok Krakkó

• Bajor Nagy Ernő: Művészfilmhez nem kell rendőr Moziról a telepen
• Székely András: Díszletek és tervezők
FESZTIVÁL
• Zalán Vince: Szovjet filmek parádéja Pesaro
LÁTTUK MÉG
• Bende Monika: Walt Disney állatbirodalma
• Dávid Tibor: A katona és az elefánt
• Létay Vera: Szerelem szieszta idején
• Tótisz András: Éjszakai csendben
• Veress József: Mentolos ital
• Béresi Csilla: Egy furcsa asszony
• Gyárfás Péter: A biztosan ölő sárkánylady
• Koltai Ágnes: A kétdimenziós gyilkos
• Harmat György: Sabine
• Veress József: Szergij atya
TELEVÍZÓ
• Csala Károly: Köznapi drámák – és megint Stravinsky Prága
• Hegyi Gyula: Vissza a képernyőre Veszprém
• Berkes Erzsébet: Hová lettek a griffmadarak? Névnap
• Róbert László: Huszonnégy millió készülék Jegyzetek a japán tévé ürügyén
TÉVÉMOZI
• Karcsai Kulcsár István: Tévémozi
KÖNYV
• Veress József: Suksinról, múltidőben
LÁTTUK MÉG
• Ungvári Tamás: Szár egy megváltozott világban
POSTA
• Veress József: Két korrekció a Höllering-nekrológhoz Olvasói levél – Szerkesztői válasz
• Ábel Péter: Két korrekció a Höllering-nekrológhoz Olvasói levél – Szerkesztői válasz
• Korompai János: Stúdióértékelés avagy kritikusi önkritika? Olvasói levél – Szerkesztői válasz

     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Elia Kazan filmjei

N. N.

 

1937: The People of the Cumberlands (Cumberland népe) – rövidfilm.

1941: It’s Up to You (Rajtad a sor) – dokumentumfilm.

1945: A Tree Grows in Brooklyn (Egy fa nő Brooklynban).

1947: Boomerang (Bumeráng);

         The Sea of Grass (A gyeptenger).

1948: Gentleman’s Agreement (Úriember-megállapodás).

1949: Pinky.

1950: Panic in the Streets (Pánik az utcákon).

1952: A Streetcar Named Desire (A vágy villamosa).

1952: Viva Zapata.

1953: Man on a Tightrope (Ember a kötélen).

1954: On the Waterfront (A rakparton).

1955: East of Eden (Édentől keletre).

1956: Baby Doll.

1957: A Face in the Crowd (Egy arc a tömegből).

1960: Wild River (Vad folyó).

1961: Spiendor in the Grass (Ragyogás a fűben).

1963: America, America (Amerika, Amerika).

1969: The Arrangement (A megegyezés).

1972: The Visitors (A látogatók).

1977: The Last Tycoon (Az utolsó nábob).


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1980/08 16. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=7756