KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   2014/február
MAÁR GYULA
• Harmat György: Kizökkentek az időből Maár Gyula első alkotói korszakáról
• Báron György: Töltőtolltól kameráig A fiatal Maár kritikái
MAGYAR MŰHELY
• Gervai András: Hét szűk esztendő Magyar filmesek és a hatalom (1947-1953)
• Mészáros Márton: „Csatázom tovább!” Beszélgetés Rófusz Ferenccel
• Huber Zoltán: „Leszálltam a magas lóról” Beszélgetés Antal Nimróddal
NAGYMENŐK ÉS LÚZEREK
• Baski Sándor: Az élet császárai Amerikai rémálom
• Huber Zoltán: A látszat hatalma Jordan Belfort: A Wall Street farkasa
• Pápai Zsolt: Szex, drogok és bázispontok Martin Scorsese: A Wall Street farkasa
• Varró Attila: A túlélés művészete David O. Russell: Amerikai botrány
• Szabó Ádám: A vágóhíd felé Kortárs gengszterfilm: az elveszett férfiasság
• Benke Attila: Zongoralecke vesztes gengsztereknek James Toback: Ujjak
VERHOEVEN
• Csiger Ádám: Hús + vér Paul Verhoeven – 1. rész
• Csala Borbála: Provokatőrből próféta Verhoeven Hollandiája
BALKÁN EXPRESSZ
• Forgács Iván: A periféria reménytelensége Albán filmek
FESZTIVÁL
• Mátyás Győző: A szabadság fényében Stockholm
• Orosz Anna Ida: A valóságon túl Anilogue
TELEVÍZÓ
• Kolozsi László: A pilóta fia Hőskeresők
• Kovács Kata: Kockázat nélkül A legyőzhetetlenek
• Roboz Gábor: Technofília Fekete tükör
KRITIKA
• Varga Balázs: Egy meg egy nem megy A nimfomániás
• Zsubori Anna: Apám, Disney Banks úr megmentése
• Árva Márton: Az orvos ártó keze A német doktor
MOZI
• Baski Sándor: Mielőtt meghaltam
• Vajda Judit: Augusztus Oklahomában
• Huber Zoltán: A könyvtolvaj
• Kovács Kata: Kertvárosi bordély
• Forgács Nóra Kinga: Walter Mitty titkos élete
• Margitházi Beja: Apáim története
• Kovács Marcell: A túlélő
• Géczi Zoltán: A háború angyalai
• Andorka György: Jack Ryan: Árnyékügynök
• Sepsi László: Bűbáj és kéjelgés
• Tüske Zsuzsanna: A nő
• Varró Attila: Eltűnő hullámok
DVD
• Győrffy Iván: Noé bárkái
• Czirják Pál: Stanley Kubrick korai filmjei
• Pápai Zsolt: Öngyilkos bevetés
• Soós Tamás Dénes: Női fény
• Pápai Zsolt: Az Európa-rejtély
• Ardai Zoltán: Gyöngyvirágtól lombhullásig
PAPÍRMOZI
• Bayer Antal: PAPÍRMOZI

             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Dogma-filmek

N. N.

 

Születésnap (Festen, 1998 – dán) – Thomas Vinterberg

Idióták (Idioten, 1998 – dán) – Lars von Trier

Mifune (Mifunes sidste sang, 1999 – dán) – Soren Kragh-Jacobsen

A király él (The King Is Alive, 1999 – dán) – Kristian Levring

Szeretők (Les amants, 1999 – francia) – Jean-Marc Barr

Julien Donkey-Boy (1999, amerikai) – Harmony Korine

Interjú (Interview, 1999 – koreai) – Daniel H. Byun

Fuckland (2000 – argentin) – Jose Luis Marqués

Babylon (2001 – svéd) – Vladan Zdravkovic

Chetzemoka átka (Chetzemoka’s Curse, 2000 – amerikai) – Rick Schmidt, Maya Berthoud, Morgan Schmidt-Feng, Dave Nold, Lawrence E. Pado, Marlon Schmidt, Chris Tow

Diapason (2001 – olasz) – Antonio Domenici

Olasz nyelv kezdőknek (Italiensk for begyndere, 2000 – dán) – Lone Scherfig

Amerikana (2001 – amerikai) – James Merendino

Kéjutazás (Joy Ride, 2001 – svájci) – Martin Rengel

Kamera (Camera, 2000 – amerikai) – Rich Martini

Pocsék színészek (Bad Actors, 2000 – amerikai) – Shaun Monson

Találkozó (Reunion, 2001 – amerikai) – Leif Tilden

Teljesen emberi (Et rigtigt menneske, 2000 – dán) – Ake Sandgren

Összezártság (Nar nettene blir lange, 2000 – norvég) – Mona J. Hoel

Strass (2001 – belga) – Vincent Lannoo

Kira szerelmi története (Kerlighedshistorie, 2001 – dán) – Ole Christian Madsen

Egyszer volt (Era otra vez, 2000 – spanyol) – Juan Pinzas

Resin (2001 – amerikai) – Vladimir Gyorski

Biztonság, Colorado (Security, Colorado, 2001 – amerikai) – Andrew Gillis

Együtt az angyalokkal (Converging with Angels, 2002 – amerikai) Michael Sorenson

Szikraszoba (The Sparkle Room, 2002 – amerikai) – Alex McAulay

Most gyere (Come Now, 2002 – amerikai) – ismereretlen rendező

Hogy szeretsz? (Elsker dig for evigt, 2002 – dán) – Susanne Bier

A kenyérkosár (The Breadbasket, 2002 – amerikai) – Matthew Biancaniello

A lakodalom ideje (Dias de Boda, 2002 – spanyol) – Juan de Pinzas

Végkifejlet (El Desenlace, 2003 – spanyol) – Juan de Pinzas

Nézz balra, ott egy svéd (Se til venstre, der er en Svensker, 2003 – svéd) – Natasha Arthy

Rezidencia (Residencia, 2003 – chilei) – Artemiso Espinosa

Forbrydelser (2003 – dán) – Annette K. Olesen


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2004/02 26. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=8361