KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   2012/augusztus
KORTÁRSUNK, SHAKESPEARE
• Takács Ferenc: A zseni és a stróman Shakespeare a filmvásznon
• Schubert Gusztáv: Rögtön jövök S.Ö.R. – Shakespeare Összes Rövidítve
• Varró Attila: Shakespeare-zsánerek
• Hubai Gergely: Shakespeare-zsánerek
• Szabó Noémi: Shakespeare-zsánerek
• Bocsor Péter: High-tech gyűlölet Coriolanus
MARSBÉLI KRÓNIKÁK
• Orosdy Dániel: „Mesemondó volt” Ray Bradbury
• Várkonyi Benedek: Földönkívüli képmásaink Beszélgetés Lukács Bélával
CHRISTOPHER NOLAN
• Huber Zoltán: Privát Batman Nolan avagy a szerzőiség
PUNKFILMEK
• Ardai Zoltán: Nyitott smink Last Call – Dresden Dolls
• Szőnyei Tamás: Pogo a könyvespolc előtt A film és a magyar punk
MAGYAR PANTHEON
• Kelecsényi László: Becs és dics Az Örkény-mozi
KÖNYV
• Forgách András: Visszaigazulás Kővári Orsolya: Árnyékvilág – Tarr Béla-retrospektív
FILMISKOLA
• Gelencsér Gábor: Az emlék: más Történelmi múlt idők
FRANCIA ÚJ RAJ
• Ruprech Dániel: Fáradhatatlan szerelmeskedők Az új francia film
• Horváth Eszter: Mintapolgárok és lázadók Titanic: Francia zátonyok
FILM / REGÉNY
• Bayer Antal: Szenvedély, gyengédség, unalom Beigbeder, a regényíró
• Sepsi László: Gyógyír szívfájdalomra Frédéric Beigbeder: A szerelem három évig tart
FESZTIVÁL
• Pörös Géza: Tengermelléki filmhelyzet Gdynia 2012
MOZIPEST
• Sípos Júlia: Város a részletekben Beszélgetés Finta Sándor építésszel
TELEVÍZÓ
• Baski Sándor: Ha nincs dráma, akkor csinálunk Foci EB
PAPÍRMOZI
• Bayer Antal: Papírmozi

              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Magyar Műhely

Jeles a Filmvilágban

N. N.

 

Kövesdi Rózsa: Elvek és tervek (Jeles-interjú) 1982/7.

Élet-balett (Jeles András: Angyali üdvözlet) 1984/9.

Schubert Gusztáv: Az elvarázsolt proletár (Jeles András: Álombrigád) 1989/2.

Jeles András: Büntető-század 1989/9.

Jeles András: Kép-írás 1989/11.

Jeles András: Szédült kronológia 1990/2.

Jeles András: Tökéletlen feltámadás (A fotográfiáról) 1991/7.

Jeles András: Küzdelem (A Latin töredék) 1992/1.

Báron György: Auschwitz működik (Jeles-interjú) 1993/5.

Balassa Péter: Jeles napok (Egy kiállítás lapjai) 1993/5.

Gelencsér Gábor: Képnélküli film 1993/5.

Forgách András: A megszólalás előtt 1993/5.

Kovács András Bálint: J.A. három mondata 1993/5.

Balassa Péter: Szépen, nyugodtan, egyszerűen (Jeles András: Senkiföldje) 1993/11.

Jeles András: Életképek egy hátországból 1995/10.

Jeles András: Vászka és a kisbaba (Gothár, Szirtes) 1996/4.

Balassa Péter: Mintha és Az (Gogol, Jeles és a hajléktalanok) 1997/8.

Jeles András: Filmcsók 1998/10.

Jeles András: Raszter (Színészmaszkok) 1999/2.

Jeles András: Madár a tükörben 1999/7.

Jeles András: Régi és új (A film alászállása) 1999/12.

Jeles András: Büntető-század 2003/3

Jeles András: Szemlélődés (Jegyzet a Filmszemléről) 2000/4.

Jeles András: Teremtés, lidércnyomás 2000/6

Forgách András: Azt a berbereknek kell megcsinálni (Jeles-interjú) 2001/9

Jeles András: Platón képernyője 2002/5.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2003/06 12. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2372