KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   2012/augusztus
KORTÁRSUNK, SHAKESPEARE
• Takács Ferenc: A zseni és a stróman Shakespeare a filmvásznon
• Schubert Gusztáv: Rögtön jövök S.Ö.R. – Shakespeare Összes Rövidítve
• Varró Attila: Shakespeare-zsánerek
• Hubai Gergely: Shakespeare-zsánerek
• Szabó Noémi: Shakespeare-zsánerek
• Bocsor Péter: High-tech gyűlölet Coriolanus
MARSBÉLI KRÓNIKÁK
• Orosdy Dániel: „Mesemondó volt” Ray Bradbury
• Várkonyi Benedek: Földönkívüli képmásaink Beszélgetés Lukács Bélával
CHRISTOPHER NOLAN
• Huber Zoltán: Privát Batman Nolan avagy a szerzőiség
PUNKFILMEK
• Ardai Zoltán: Nyitott smink Last Call – Dresden Dolls
• Szőnyei Tamás: Pogo a könyvespolc előtt A film és a magyar punk
MAGYAR PANTHEON
• Kelecsényi László: Becs és dics Az Örkény-mozi
KÖNYV
• Forgách András: Visszaigazulás Kővári Orsolya: Árnyékvilág – Tarr Béla-retrospektív
FILMISKOLA
• Gelencsér Gábor: Az emlék: más Történelmi múlt idők
FRANCIA ÚJ RAJ
• Ruprech Dániel: Fáradhatatlan szerelmeskedők Az új francia film
• Horváth Eszter: Mintapolgárok és lázadók Titanic: Francia zátonyok
FILM / REGÉNY
• Bayer Antal: Szenvedély, gyengédség, unalom Beigbeder, a regényíró
• Sepsi László: Gyógyír szívfájdalomra Frédéric Beigbeder: A szerelem három évig tart
FESZTIVÁL
• Pörös Géza: Tengermelléki filmhelyzet Gdynia 2012
MOZIPEST
• Sípos Júlia: Város a részletekben Beszélgetés Finta Sándor építésszel
TELEVÍZÓ
• Baski Sándor: Ha nincs dráma, akkor csinálunk Foci EB
PAPÍRMOZI
• Bayer Antal: Papírmozi

              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Brian De Palma filmjei

N. N.

 

Icarus (1960)

660124: The Story of an IBM Card (Egy IBM-kártya története, 1961)

Wotan’s Wake (Wotan ébredése, 1962)

Jennifer (1964)

The Responsive Eye (Érzékeny szem, 1966)

Murder ŕ la Mod (Divatos gyilkosság, 1968)

Üdvözletek (Greetings, 1968)

The Wedding Party (Nászlakoma, 1969)

Hi, Mom! (Szia anyu! 1970)

Dionysus 69 (1970)

Get to Know Your Rabbit (Ismerd ki a nyuladat, 1972)

Sisters (Nővérek, 1973)

A Paradicsom fantomja (Phantom of the Paradise, 1974)

Obsession (Megszállottság, 1976)

Carrie (1976)

A düh (Fury, 1978)

Gyilkossághoz öltözve (Dressed to Kill, 1980)

Halál a hídon (Blow Out, 1981)

A sebhelyes arcú (Scarface, 1982)

Alibi-test (Body Double, 1984)

Nagyokosok (Wise Guys, 1986)

Aki legyőzte Al Caponét (The Untouchables, 1987)

A háború áldozatai (Casualties of War, 1989)

A hiúság máglyája (Bonfire of the Vanities, 1990)

Káin ébredése (Raising Cain, 1992)

Carlito útja (Carlito’s Way, 1993)

Mission: Impossible (1996)

Az utolsó dobás (Snake Eyes, 1998)

A Mars-mentőakció (Mission to Mars, 2000)

Femme Fatale (2002)


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2003/06 38. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2362