KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
   2006/március
• Forgách András: Ketten egyedül Jim Jarmusch
• Hahner Péter: Az idegen belovagol a városba… Anthony Mann westernjei
• Kovács Marcell: Mélysötét Mann noir
• Csanádi Péter: Keserű kékség Nicolas Roeg
• Pápai Zsolt: Ne nézz vissza! Kísért a jövő
• Géczi Zoltán: Bangkok szellemei Thai mozi
• Nánay Bence: A gyík és a tigris Thai art
• Kriston László: Kémvilágpolgár Le Carré-filmek
• Nevelős Zoltán: Keleten a helyzet Sziriána
• Báron György: A bosszú ügynökei München
• Trosin Alekszandr: A mi Bulgakovunk A Mester és Margarita
MÉDIA
• Schreiber András: NAVA a nap alatt Beszélgetés Kovács Adrás Bálinttal
• Reményi József Tamás: Ember az állatban Monty Python Tudományegyetem

• Mersich Gábor: Brutális trip Odegnál Róbert: Rév – A hívó
• Teszár Dávid: Posztapokalipszis most Akira
• Kemény György: Cuculus canorus
KRITIKA
• Hirsch Tibor: Vigaszág-bog Fehér tenyér
• Csillag Márton: Bleifrei Kútfejek
• Barotányi Zoltán: Májbaj, Lali pap Üvegtigris 2.
LÁTTUK MÉG
• Csillag Márton: Tibor vagyok, de hódítani akarok
• Kárpáti György: Egy gésa emlékiratai
• Köves Gábor: Bizonyítás
• Nevelős Zoltán: Aura

             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Láttuk még

Cliffhanger

Mockler János

 

Sylvester Stallone, amint önerőből (serpák nélkül) ostromolja a hülyeség csimborasszóját.

Vagy.

A filmvilág egyik legfényesebb csillagának legújabb munkáját élvezhetjük. Kaland, szerelem, akció, vadregényes környezet. Stallone bátran szakít a hős megszokott kliséivel, értelmes tekintete sokoldalúan árnyalt jellemet ábrázol. A pozitív hősök sem hiba nélkül valók, és a gonoszok is bírnak különböző jó tulajdonságokkal. Feszültség, izgalom, élvezet. A vad meredélyek között nehéz a hegyimentők szolgálata, ám részeges kutyák helyett ma már a legmodernebb technika segíti őket.

Vagy.

Miért pont ettől a szörnyűségtől legyen teljesen elegünk?

Összegezve.

Hegyi film. Sylvester Stallone megint előbb ér föl a csúcsra. Neki már akkor jó, mikor a néző még el sem indult a moziba.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1993/08 59. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=1351