KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   2002/január
KRÓNIKA
• N. N.: Képtávíró
• Geréb Anna: Grigorij Csuhraj (1921–2001)
NŐ-IDOLOK
• Bori Erzsébet: A betiltott nők Képtelen Afganisztán
• Nánay Bence: Csador-feminizmus Az iráni film nőképe
• Hungler Tímea: Nőnem, hímnem Emancipáció Hollywoodban
• N. N.: Hollywoodi feminák
MAGYAR MŰHELY
• Mihancsik Zsófia: Kiürült agóra A rendszerváltás filmjei – Beszélgetés György Péterrel, Hirsch Tiborral és Révész Sándorral
• N. N.: A rendszerváltás filmjei
• Muhi Klára: Volt egy liget Beszélgetés a BBS-ről Durst Györggyel, Gödrös Frigyessel és Monory M. Andrással
CYBERVILÁG
• Mersich Gábor: Üzenetek az abszolút szellem korából A Sztalker és a Mátrix
• Korcsog Balázs: Földelt sci-film Tarkovszkij Solarisa

• Trosin Alekszandr: Keresd a nőt! Az orosz krimi nemet vált
• Veress József: Puskin, Sztálin, Tarkovszkij Orosz könyvespolc
• Lajta Gábor: A Császár rajzos kabinetje Kuroszava-kiállítás
• Karátson Gábor: Kínában az igazság Csang Ji-mu történetei
• Wostry Ferenc: Akciógól Chow Sing Chi: Shaolin foci
KRITIKA
• Csont András: A múltak ütemén Bacsó Péter: Hamvadó cigarettavég
• Hirsch Tibor: Reinkarnációink Koltai Róbert: Csocsó
LÁTTUK MÉG
• Ardai Zoltán: A Titanic szobalánya
• Bikácsy Gergely: Reménytelen gyilkosok
• Tamás Amaryllis: Aranyhere
• Takács Ferenc: Jay és Néma Bob visszavág
• Varró Attila: A Fekete Tigris könnyei
• Zsidai Péter: Ne szólj száj
• Kömlődi Ferenc: Atlantisz – Az elveszett birodalom
• Déri Zsolt: Human Nature
• Köves Gábor: Aranybánya
• Glauziusz Tamás: Sötét ablak

             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Láttuk még

Sátánfajzat – Warlock 2.

Sneé Péter

Az Utolsó Ítélet Közeledtével riogató szektáknak igazuk lehet, mert ahol ennyi ostobaságot képesek összezagyválni a profit igézetében, ott legföljebb egy kiadós Armageddon segíthet, vagy az sem. Tűz és véreső, ami a leleményességét névválasztásával (Hickox) kimerítő rendező új produkcióját árasztja el időről időre, már amikor nem a Sátán reinkarnációjának megakadályozására készülődő ifjú párocska édelgését mutat] a, hanem a Gonoszt magát, amint egy rozoga New York-i taxin araszolgat varázsköveiért. Fogoly szellem hibbant leszármazottja siet ekként célja fmlé a végkiárusított földi világban. Hát érdemes az ekkora törődésre? A közreműködőkben fölsejlik a kétkedés és aszerint cselekszenek. Minek igyekeznének jobban, amikor eladható a film így is, színhibásan, rosszul montírozottan, olyan trükkökkel, melyek láttán már az idősb Batman tolvajt kiáltana.

Haláltánc és nagytakarítás, összesöpörve a szemétlapáton Shakespeare, western, druidák, a Szent Grál kelyhéből kovácsolt (?) tőr, fű, fa, virág, minden. Csupán a mottó hibádzik még, melyre óvodáskori emlékeink között lelhetünk: „jó nektek, mert nincsen eszetek és nem kell gondolkodnotok”.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1994/03 60. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=1084