KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   2001/április
KRÓNIKA
• N. N.: A 32., Millenniumi Magyar Filmszemle díjai
• N. N.: Képtávíró
• N. N.: Hibaigazítás
FILMSZEMLE
• Schubert Gusztáv: Gengszterek és angyalok Játékfilmek
• Bikácsy Gergely: Kamasz Budától kamasz-Debrecenig Elsőfilmesek
• Stőhr Lóránt: Még csak húsz százalékon égünk Beszélgetés Hajdu Szabolccsal, Mundruczó Kornéllal és Török Ferenccel
• Muhi Klára: Kézigránát, levélbomba, szelíd Apokalipszis Kisjátékfilmek
• Ormos Mária: Hű filmemlékezet Dokumentumfilmek
• Gelencsér Gábor: Költött valóság A dokumentarista módszer

• Forgách András: Túl közel a távolsághoz Szerelemre hangolva
• Turcsányi Sándor: Mozi a téren Cseh hullámok
• Dániel Ferenc: Švejkelés Rudolf Hrušínský-sorozat
• Bori Erzsébet: Hátranézet Új orosz filmek
• Trosin Alekszandr: Galivúd Orosz filmtörvény
• Schubert Gusztáv: A detektívek bűne Rekviem a film noirért
MÉDIA
• Kömlődi Ferenc: Digitális felforgatás Média-stratégiák és a harmadik út

• Takács Ferenc: Angol dada Monty Python Repülő Cirkusza
KRITIKA
• Varga Balázs: Rend nélkül Anarchisták
LÁTTUK MÉG
• Glauziusz Tamás: Harry csak jót akar
• Varró Attila: Ó, testvér, merre visz utad?
• Ádám Péter: Csokoládé
• Korcsog Balázs: Taxi 2
• Csont András: Fedezd fel Forrestert!
• Elek Kálmán: Sátánka
• Köves Gábor: Túszharc
• Harmat György: Férfibecsület
• Kézai Krisztina: Majdnem híres
• de Châtel Andrea: Mi kell a nőnek?
• Hungler Tímea: Bagger Vance legendája
• Tamás Amaryllis: Az ezredes úrnak nincs, aki írjon
KÉPMAGNÓ
• Reményi József Tamás: Riki-tiki tévé

             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Brian De Palma filmjei

N. N.

 

Icarus (1960)

660124: The Story of an IBM Card (Egy IBM-kártya története, 1961)

Wotan’s Wake (Wotan ébredése, 1962)

Jennifer (1964)

The Responsive Eye (Érzékeny szem, 1966)

Murder ŕ la Mod (Divatos gyilkosság, 1968)

Üdvözletek (Greetings, 1968)

The Wedding Party (Nászlakoma, 1969)

Hi, Mom! (Szia anyu! 1970)

Dionysus 69 (1970)

Get to Know Your Rabbit (Ismerd ki a nyuladat, 1972)

Sisters (Nővérek, 1973)

A Paradicsom fantomja (Phantom of the Paradise, 1974)

Obsession (Megszállottság, 1976)

Carrie (1976)

A düh (Fury, 1978)

Gyilkossághoz öltözve (Dressed to Kill, 1980)

Halál a hídon (Blow Out, 1981)

A sebhelyes arcú (Scarface, 1982)

Alibi-test (Body Double, 1984)

Nagyokosok (Wise Guys, 1986)

Aki legyőzte Al Caponét (The Untouchables, 1987)

A háború áldozatai (Casualties of War, 1989)

A hiúság máglyája (Bonfire of the Vanities, 1990)

Káin ébredése (Raising Cain, 1992)

Carlito útja (Carlito’s Way, 1993)

Mission: Impossible (1996)

Az utolsó dobás (Snake Eyes, 1998)

A Mars-mentőakció (Mission to Mars, 2000)

Femme Fatale (2002)


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2003/06 38. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2362