KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   2001/február
KRÓNIKA
• N. N.: Képtávíró
MAGYAR MŰHELY
• Forgách András: A rend éjszakája Beszélgetés a Werckmeister harmóniákról
• Kovács András Bálint: A rend éjszakája Beszélgetés a Werckmeister harmóniákról
• Szilágyi Ákos: A rend éjszakája Beszélgetés a Werckmeister harmóniákról
• Balassa Péter: Zöngétlen tombolás Werckmeister harmóniák
• Hirsch Tibor: Prufrock úr szerelmes éneke Utolsó vacsora az Arabs Szürkéhez
• Bori Erzsébet: A gólya hozta Beszélgetés Gyarmathy Líviával
CYBERVILÁG
• Herpai Gergely: Interaktív hullámok A digitális kultúra két arca
• Zachar Balázs: Fordulat-szám Beszélgetés a digitális forradalomról
• Kriston László: A sz@b@dság pill@n@t@ Paradigmaváltás Hollywoodban – 1. rész
• N. N.: Internet-oldalak

• Szilágyi Ákos: Happykalipszis Brazil és más végtörténetek
SOROZATGYILKOSOK
• Hungler Tímea: Szép a rút Sorozatgyilkos-filmek
• Varró Attila: Amerikai pszeudo Amerikai psycho
KRITIKA
• Galambos Attila: Dalolva a vérpadra Táncos a sötétben
• Varga Balázs: Lelki szemek Vakvagányok
• Békés Pál: Arany országút csillogó gyémántporán Meseautó
KÖNYV
• Kelecsényi László: Úrilány identitást keres Perczel Zita: A Meseautó magányos utasa
LÁTTUK MÉG
• Csont András: Sade márki játékai
• Takács Ferenc: Titus
• Köves Gábor: A sebezhetetlen
• Pápai Zsolt: A vörös bolygó
• Mátyás Péter: Számkivetett
• Vidovszky György: Ősz New Yorkban
• Strausz László: A harc mestere
• Kézai Krisztina: Hullahegyek, fenegyerek
• Hungler Tímea: Hangyák a gatyában
KÉPMAGNÓ
• Reményi József Tamás: Bridget Jones tévéje

             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Krónika

Képtávíró

N. N.

 

A 2005-ös esztendő két újabb Philip K. Dick adaptációt ígér Hollywoodban: a Szkenner által homályosan (A Scanner Darkly) című regény Richard Linklater által jegyzett filmváltozata, amely egy önmaga után nyomozó skizofrén drogügynök történetét meséli el Keanu Reeves főszereplésével, már az utómunkálatoknál tart és várhatóan tavasszal kerül a mozikba. Ekkor indul a Next (Következő) munkacímet viselő produkció forgatása, Lee Tamahori rendezésében, amely Dick The Golden Man-novelláját dolgozza fel Nicholas Cage-dzsel a főszerepben, aki egy jövőbelátó képessége miatt életveszélybe kerülő férfit alakít.

 

*

 

Három évvel az Ararat után Atom Egoyan újra forgat: a Where the Truth Lies (Ahol az igazság) megtörtént esetet dolgoz fel, főszerepben egy fiatal újságírónővel, aki egy sok éve eltemetett gyilkossági ügyben kutat, amelynek lehetséges tettese egy népszerű komikusduó egyik tagja. A Rupert Holmes bestseller-könyvét ismert színészekkel (Colin Firth, Kevin Bacon) feldolgozó kanadai film Egoyan eddigi legköltségesebb produkciója.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2005/03 02. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=4852