KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   2001/február
KRÓNIKA
• N. N.: Képtávíró
MAGYAR MŰHELY
• Forgách András: A rend éjszakája Beszélgetés a Werckmeister harmóniákról
• Kovács András Bálint: A rend éjszakája Beszélgetés a Werckmeister harmóniákról
• Szilágyi Ákos: A rend éjszakája Beszélgetés a Werckmeister harmóniákról
• Balassa Péter: Zöngétlen tombolás Werckmeister harmóniák
• Hirsch Tibor: Prufrock úr szerelmes éneke Utolsó vacsora az Arabs Szürkéhez
• Bori Erzsébet: A gólya hozta Beszélgetés Gyarmathy Líviával
CYBERVILÁG
• Herpai Gergely: Interaktív hullámok A digitális kultúra két arca
• Zachar Balázs: Fordulat-szám Beszélgetés a digitális forradalomról
• Kriston László: A sz@b@dság pill@n@t@ Paradigmaváltás Hollywoodban – 1. rész
• N. N.: Internet-oldalak

• Szilágyi Ákos: Happykalipszis Brazil és más végtörténetek
SOROZATGYILKOSOK
• Hungler Tímea: Szép a rút Sorozatgyilkos-filmek
• Varró Attila: Amerikai pszeudo Amerikai psycho
KRITIKA
• Galambos Attila: Dalolva a vérpadra Táncos a sötétben
• Varga Balázs: Lelki szemek Vakvagányok
• Békés Pál: Arany országút csillogó gyémántporán Meseautó
KÖNYV
• Kelecsényi László: Úrilány identitást keres Perczel Zita: A Meseautó magányos utasa
LÁTTUK MÉG
• Csont András: Sade márki játékai
• Takács Ferenc: Titus
• Köves Gábor: A sebezhetetlen
• Pápai Zsolt: A vörös bolygó
• Mátyás Péter: Számkivetett
• Vidovszky György: Ősz New Yorkban
• Strausz László: A harc mestere
• Kézai Krisztina: Hullahegyek, fenegyerek
• Hungler Tímea: Hangyák a gatyában
KÉPMAGNÓ
• Reményi József Tamás: Bridget Jones tévéje

             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Láttuk még

Sátánfajzat – Warlock 2.

Sneé Péter

Az Utolsó Ítélet Közeledtével riogató szektáknak igazuk lehet, mert ahol ennyi ostobaságot képesek összezagyválni a profit igézetében, ott legföljebb egy kiadós Armageddon segíthet, vagy az sem. Tűz és véreső, ami a leleményességét névválasztásával (Hickox) kimerítő rendező új produkcióját árasztja el időről időre, már amikor nem a Sátán reinkarnációjának megakadályozására készülődő ifjú párocska édelgését mutat] a, hanem a Gonoszt magát, amint egy rozoga New York-i taxin araszolgat varázsköveiért. Fogoly szellem hibbant leszármazottja siet ekként célja fmlé a végkiárusított földi világban. Hát érdemes az ekkora törődésre? A közreműködőkben fölsejlik a kétkedés és aszerint cselekszenek. Minek igyekeznének jobban, amikor eladható a film így is, színhibásan, rosszul montírozottan, olyan trükkökkel, melyek láttán már az idősb Batman tolvajt kiáltana.

Haláltánc és nagytakarítás, összesöpörve a szemétlapáton Shakespeare, western, druidák, a Szent Grál kelyhéből kovácsolt (?) tőr, fű, fa, virág, minden. Csupán a mottó hibádzik még, melyre óvodáskori emlékeink között lelhetünk: „jó nektek, mert nincsen eszetek és nem kell gondolkodnotok”.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1994/03 60. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=1084