KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   2000/szeptember
KRÓNIKA
• N. N.: Képtávíró
• Gervai András: Walther Matthau (1920–2000)

• Mihancsik Zsófia: Visszaköpött imák Holocaust-filmek
• Bikácsy Gergely: Senki nem tud semmit Életvonat
• Sándor Tibor: A látható és a láthatatlan Emberekkel történt; Porrajmos
MAGYAR MŰHELY
• Székely Gabriella: A Széchenyi terve Beszélgetés Bereményi Gézával
• Bársony Éva: Látva látni Beszélgetés Timár Péterrel

• Trosin Alekszandr: Ravaszul improvizál Csillagosok, cenzorok
• Jancsó Miklós: Anekdota
• Bíró Yvette: Guberálni jó! A tallózók és a tallózó
• Ardai Zoltán: Emberünk a főcsőben Film noir : Raymond Chandler
• N. N.: Raymond Chandler (1888–1959)
• Kömlődi Ferenc: Álmodsz, aztán meghalsz William Irish
• N. N.: Cornell Woolrich/William Irish (1903–1968)
MÉDIA
• Zachar Balázs: Más-képp Beszélgetés Hartai Lászlóval
• Gelencsér Gábor: Filmolvasó Médiatankönyvek
FESZTIVÁL
• Nánay Bence: A legeurópaibb San Francisco
KRITIKA
• Bakács Tibor Settenkedő: A csajom, a pasim Nincsen nekem vágyam semmi
• Takács Ferenc: Fegyvert s vitézt fehéren-feketén A hazafi
LÁTTUK MÉG
• Bikácsy Gergely: A lápvidék gyermekei
• Varró Attila: Lóvátett lovagok
• Gervai András: Viharzóna
• Kovács Marcell: Koponyák
• Hideg János: Csibefutam
• Bori Erzsébet: A kölyök
• Kézai Krisztina: Kevin és Perry a csúcsra tör
• Kubik Elvíra: Gagyi mami
• Tamás Amaryllis: Bombabiztos
• Köves Gábor: Szentek és álszentek
KÉPMAGNÓ
• Reményi József Tamás: Phi-Phi

    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Ismeretlen ismerősök

Norman McLaren filmjei

N. N.

Untitled, 1933.

Seven Till Five,   1933.

Camera Makes Whoopee, 1935.

Polychrome Phantasy, 1935.

Five Untitled Shorts, 1935.

Colour Cocktail, 1935.

Hell Unlimited, 1936.

Book Bargain, 1937.

News for the Navy, 1937–38.

„Mony a Pickle”, 1937–38.

Love on the Wing, 1938.

The Obedient Flame, 1939.

NBC Greeting, 1939.

Allegro, 1939.

Stars and Stripes, 1940.

Dots, 1940.

Loops, 1940.

Boogie Doodle, 1940.

Mail Early, 1941.

V for Victory, 1941.

Five for Four, 1942.

Hen Hop, 1942.

Dollar Dance, 1943.

Alouette, 1944.

Keep Your Mouth Shut, 1944.

C’est l’aviron, 1944.

Là-haut sur ces montagnes, 1945.

A Little Phantasy on a l9th Century Painting, 1946.

Hoppity Pop, 1946.

Fiddle-de-dee, 1947.

La Poulette grise, 1947.

A Phantasy, 1948, 1953.

Begone Dull Care, 1949.

Now Is the Time, 1950–51.

Around Is Around, 1950–51.

Neighbours, 1952.

Two Bagatelles, 1952.

Blinkity Blank, 1955.

Rythmetic, 1956.

A Chairy Tale, 1957.

Le Merle, 1958.

Short and Suite, 1959.

Serenal, 1959.

Mail Early for Christmas, 1959.

Jack Paar Credit Titles, 1959.

Lines Vertical, 1961.

Opening Speech, 1960.

New York Lightboard, 1961.

New York Lightboard Record, 1961.

Lines Norizontal, 1961.

Canon, 1964.

Mosaic, 1965.

Pas de deux, 1967.

Spheres, 1969.

Synchromy, 1971.

Ballet Adagio, 1972.

Pinscreen, 1973.

Animated Motion, 1976–78.

Part 1

Part 2

Part 3

Part 4

Part 5

Narcissus, 1981.

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1982/09 30. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=6973