KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   2000/március
KRÓNIKA
• N. N.: Új Budapesti Tizenkettő
• N. N.: Képtávíró
• (X) : III. Laterna Magyar Filmhét

• Bikácsy Gergely: A vétlen kamera Bresson filmszázada
• Schubert Gusztáv: Történelem a föld alatt magyar film, magyar krónika
• Jeles András: Büntető-század-napló
• Lengyel László: Csendőrvilág Magyarországon Kakastollas filmek
• Margócsy István: A kép-mutogató A napfény íze
• Tamás Amaryllis: Misszió Rabostóban Beszélgetés Ember Judittal
• Király Jenő: Szép remények, elveszett illúziók Multiplex esztétika I.
• Varró Attila: Árvák a tájfunban A kilencvenes évek tajvani filmjei
• Bori Erzsébet: Ázalék A lyuk
• Karátson Gábor: Tájkép-mozi A bábjátékos
• Köröspataki Kiss Sándor: Puszán, az elszánt Ázsiai filmek fesztiválja
MÉDIA
• Sós B. Péter: Megafúzió: mi változik? Az AOL és a Time Warner

• Zalán Vince: Otthontalanok otthona: filmtöténet Filmnapló
KÖNYV
• Horányi Özséb: Jeltan félmúltban Szilágyi Gábor: elemi KÉPtan elemei
KRITIKA
• Báron György: Káromkodások kora Anyád! A szúnyogok
• Galambos Attila: Jószándékal kikövezve Rosszfiúk
• Hirsch Tibor: Keresd a nőt, aki keres! A mi szerelmünk
LÁTTUK MÉG
• Nevelős Zoltán: Isteni játék
• Báron György: Isten látja lelkem
• Hungler Tímea: A függőkert
• Békés Pál: Mindenütt jó
• Takács Ferenc: Egy sorozatgyilkos nyara
• Tamás Amaryllis: A 200 éves ember
• Kis Anna: Kettős kockázat
• Sárdy Richárd: Pár-baj
• Köves Gábor: A csontember
• Varró Attila: A szörny
KÉPMAGNÓ
• Reményi József Tamás: Hullámvasút

    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Ismeretlen ismerősök

Norman McLaren filmjei

N. N.

Untitled, 1933.

Seven Till Five,   1933.

Camera Makes Whoopee, 1935.

Polychrome Phantasy, 1935.

Five Untitled Shorts, 1935.

Colour Cocktail, 1935.

Hell Unlimited, 1936.

Book Bargain, 1937.

News for the Navy, 1937–38.

„Mony a Pickle”, 1937–38.

Love on the Wing, 1938.

The Obedient Flame, 1939.

NBC Greeting, 1939.

Allegro, 1939.

Stars and Stripes, 1940.

Dots, 1940.

Loops, 1940.

Boogie Doodle, 1940.

Mail Early, 1941.

V for Victory, 1941.

Five for Four, 1942.

Hen Hop, 1942.

Dollar Dance, 1943.

Alouette, 1944.

Keep Your Mouth Shut, 1944.

C’est l’aviron, 1944.

Là-haut sur ces montagnes, 1945.

A Little Phantasy on a l9th Century Painting, 1946.

Hoppity Pop, 1946.

Fiddle-de-dee, 1947.

La Poulette grise, 1947.

A Phantasy, 1948, 1953.

Begone Dull Care, 1949.

Now Is the Time, 1950–51.

Around Is Around, 1950–51.

Neighbours, 1952.

Two Bagatelles, 1952.

Blinkity Blank, 1955.

Rythmetic, 1956.

A Chairy Tale, 1957.

Le Merle, 1958.

Short and Suite, 1959.

Serenal, 1959.

Mail Early for Christmas, 1959.

Jack Paar Credit Titles, 1959.

Lines Vertical, 1961.

Opening Speech, 1960.

New York Lightboard, 1961.

New York Lightboard Record, 1961.

Lines Norizontal, 1961.

Canon, 1964.

Mosaic, 1965.

Pas de deux, 1967.

Spheres, 1969.

Synchromy, 1971.

Ballet Adagio, 1972.

Pinscreen, 1973.

Animated Motion, 1976–78.

Part 1

Part 2

Part 3

Part 4

Part 5

Narcissus, 1981.

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1982/09 30. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=6973