KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
   1998/augusztus
KRÓNIKA
• Grunwalsky Ferenc: Az ember, akinek a fotója megőrzi a filmeket
• MTFA kuratóriuma: A Magyar Történelmi Film Alapítvány pályázati eredményei
MAGYAR MŰHELY
• Grunwalsky Ferenc: Három szputnyikok Elhallgatott fiatalok

• Forgách András: Stanley, a látnok Fény, zene
• N. N.: Stanley Kubrick filmjei
• Janisch Attila: A szellem színjátéka 2001. Űrodisszeia
• Csejdy András: Inába a bátorságot Burgess–Kubrick: Gépnarancs
FESZTIVÁL
• Zalán Vince: Végre: filmünnep! Cannes
• N. N.: Az 51. Cannes-i Filmfesztivál díjazottjai

• Csantavéri Júlia: Dühösen és szerelmesen Itália '68
• Gelencsér Gábor: Fekete és vörös A pacifista
TELEVÍZÓ
• Bóna László: Pénz, egyenes adásban Gazdagok a tévében
KRITIKA
• Hirsch Tibor: Mátyás király falvédõje Országalma
• Báron György: A harmadik nemzedék A szélhámos
• Győrffy Iván: Vadember kamerával Alain Fleischer filmjeiről
LÁTTUK MÉG
• Bori Erzsébet: Turisták
• Vidovszky György: Két apának mennyi a fele?
• Mátyás Péter: A kód neve: Merkúr
• Gyurkovics Tamás: Lény 2.
• Bori Erzsébet: Vízözön
• Harmat György: Hat nap, hét éjszaka
• Hungler Tímea: Paulie
• Tamás Amaryllis: Nyomás alatt
HANGKÉP
• Petri Lukács Ádám: Körzetszám: 007

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Láttuk még

Sátánfajzat – Warlock 2.

Sneé Péter

Az Utolsó Ítélet Közeledtével riogató szektáknak igazuk lehet, mert ahol ennyi ostobaságot képesek összezagyválni a profit igézetében, ott legföljebb egy kiadós Armageddon segíthet, vagy az sem. Tűz és véreső, ami a leleményességét névválasztásával (Hickox) kimerítő rendező új produkcióját árasztja el időről időre, már amikor nem a Sátán reinkarnációjának megakadályozására készülődő ifjú párocska édelgését mutat] a, hanem a Gonoszt magát, amint egy rozoga New York-i taxin araszolgat varázsköveiért. Fogoly szellem hibbant leszármazottja siet ekként célja fmlé a végkiárusított földi világban. Hát érdemes az ekkora törődésre? A közreműködőkben fölsejlik a kétkedés és aszerint cselekszenek. Minek igyekeznének jobban, amikor eladható a film így is, színhibásan, rosszul montírozottan, olyan trükkökkel, melyek láttán már az idősb Batman tolvajt kiáltana.

Haláltánc és nagytakarítás, összesöpörve a szemétlapáton Shakespeare, western, druidák, a Szent Grál kelyhéből kovácsolt (?) tőr, fű, fa, virág, minden. Csupán a mottó hibádzik még, melyre óvodáskori emlékeink között lelhetünk: „jó nektek, mert nincsen eszetek és nem kell gondolkodnotok”.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1994/03 60. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=1084