|
Év
1996/december
|
KRÓNIKA
N. N.: Eduard Zahariev halálára
Czabán György: A „kisköltségvetésű” filmről
Pálos György: A „kisköltségvetésű” filmről
MILLECENTENÁRIUM
Schubert Gusztáv: Magyarország Rt. Az ünnep zűrzavara
Csejdy András: Etűdök gépre, zongorára Magyarok Cselekedetei
Lengyel László: Temetés és vásár A tömeg nyelve
Nyírő András: Virtuális nemzeti
Schubert Gusztáv: Katartikus múlt Beszélgetés Koltay Gáborral
Ludassy Mária: Franciahon, az egyház legidősebb leánya
Jancsó Miklós: Uccu, megérett a meggy Történelmi, ismeretterjesztő
MIKE LEIGH
Báron György: Családi fénykép Titkok és hazugságok
ÚJ UNDOKOK
Nevelős Zoltán: Henyék, kölykök, dokknegyed, kispofák Az ifjúság kegyetlen meséi
Speier Dávid: Henyék, kölykök, dokknegyed, kispofák Az ifjúság kegyetlen meséi
Déri Zsolt: Henyék, kölykök, dokknegyed, kispofák Az ifjúság kegyetlen meséi
Vízer Balázs: Henyék, kölykök, dokknegyed, kispofák Az ifjúság kegyetlen meséi
Déri Zsolt: Beszélgetés Gillies Mackinnonnal
SOROZATGYILKOSOK
Földényi F. László: Gyilkos rokonszenv H – a hannoveri gyilkos
Kömlődi Ferenc: Pokoljárás Hetedik
Ádám Péter: Hitchcock az Interneten
Bihari Ágnes: Bűn az élet Beszélgetés Szomjas Györggyel
NŐ-IDOLOK
Balogh Gyöngyi: Változatok Hamupipőkére Próza és glamúr
Király Jenő: Változatok Hamupipőkére Próza és glamúr
Ádám Péter: [Brigitte Bardot memorája]
TELEVÍZÓ
Bóna László: Emberek alkonya – istenek hajnala Paranormál filmek
CD-ROM
Politzer Péter: Eltévedve egy mozgó-képtárban
KRITIKA
Bori Erzsébet: Szoknyaszerepben A kenyereslány balladája
Reményi József Tamás: Műhiba A rossz orvos
Bikácsy Gergely: Bugyivalóság és sliccbódulat Az én pasim
LÁTTUK MÉG
Bori Erzsébet: Párizsi randevúk
Báron György: Jack
Vidovszky György: A Notre Dame-i toronyőr
Tamás Amaryllis: Sárkányszív
Bori Erzsébet: Francia csók
|
|
|
|
|
|
|
MoziHogyan legyél latin szeretőKovács Kata
(How to Be a Latin
Lover) – amerikai, 2017. Rendezte: Ken Marino
. Írta: Jon Zack
. Kép: John Bailey.
Zene: Craig Wedren.
Szereplők: Eugenio Derbez (Maximo), Kristen Bell (Cindy), Salma Hayek (Sara), Raquel Welch (Celeste). Gyártó: 3Pas Studios.
Forgalmazó: BBMedia. Szinkronizált.
116 perc.
Adam Sandler-vígjáték
Adam Sandler (és Rob Schneider) nélkül. A Hogyan
legyél latin szerető elsősorban a mexikói származású (hazájában
szupersztárnak számító) színész-producer Eugenio Derbez jutalomjátéka, aki sokszínű
filmkészítői karrierje legnagyobb sikerében éppen az apaszerepbe váratlanul
belekényszerülő macsó kálváriáját énekelte meg, az éretlen férfi és a bölcs
gyerek kettősén keresztül (No se aceptant
devoluciones – író-rendező-producer-főszereplő). Itt azonban szó sincs a
mit sem sejtő apa küszöbére letett mózeskosárról, csupán annyi történik, hogy a
kiöregedett selyemfiút vénséges vén felesége lecseréli egy fiatalabbra, így
aztán Maximo kénytelen egyedülálló húgához és annak kisfiához bekéredzkedni. A
szívet melengetően kispolgári új életben persze hiányzik neki a luxus és a
semmittevés, ezért megpróbál egy másik milliomost elcsábítani, szabadidejében
pedig kisiskolás unokaöccsének lesz apja helyett apja, miközben – javarészt
önző érdekből – arra okítja, hogyan legyen gigolo.
Maximo pótapává és
érett(ebb), családszerető férfivá érése az a tematika, amely a hazánkban
egyébként teljesen ismeretlen színész, Derbez filmográfiájának szerves részéve
teszi a Hogyan legyél latin szeretőt.
Néhány szórakoztató geget és Salma Hayeket (Maximo húga) leszámítva azonban a
film tökéletesen blőd és bugyuta, különösen a Rob Lowe-ra és Kristen Bellre
bízott mellékszálak. Nem mentik a helyzetet igazán még a pergőbbre sikerült,
spanyol nyelvű jelenetek sem, hiába minden erőfeszítés, hogy egy jó kis
tányérdobálós, forróvérű latin komédia kerekedjen belőle.
Cikk értékelése: | | | | | | | | | | | | | szavazat: 2 átlag: 6.5 |
|
|
|
|