|
Év
1996/december
|
KRÓNIKA
N. N.: Eduard Zahariev halálára
Czabán György: A „kisköltségvetésű” filmről
Pálos György: A „kisköltségvetésű” filmről
MILLECENTENÁRIUM
Schubert Gusztáv: Magyarország Rt. Az ünnep zűrzavara
Csejdy András: Etűdök gépre, zongorára Magyarok Cselekedetei
Lengyel László: Temetés és vásár A tömeg nyelve
Nyírő András: Virtuális nemzeti
Schubert Gusztáv: Katartikus múlt Beszélgetés Koltay Gáborral
Ludassy Mária: Franciahon, az egyház legidősebb leánya
Jancsó Miklós: Uccu, megérett a meggy Történelmi, ismeretterjesztő
MIKE LEIGH
Báron György: Családi fénykép Titkok és hazugságok
ÚJ UNDOKOK
Nevelős Zoltán: Henyék, kölykök, dokknegyed, kispofák Az ifjúság kegyetlen meséi
Speier Dávid: Henyék, kölykök, dokknegyed, kispofák Az ifjúság kegyetlen meséi
Déri Zsolt: Henyék, kölykök, dokknegyed, kispofák Az ifjúság kegyetlen meséi
Vízer Balázs: Henyék, kölykök, dokknegyed, kispofák Az ifjúság kegyetlen meséi
Déri Zsolt: Beszélgetés Gillies Mackinnonnal
SOROZATGYILKOSOK
Földényi F. László: Gyilkos rokonszenv H – a hannoveri gyilkos
Kömlődi Ferenc: Pokoljárás Hetedik
Ádám Péter: Hitchcock az Interneten
Bihari Ágnes: Bűn az élet Beszélgetés Szomjas Györggyel
NŐ-IDOLOK
Balogh Gyöngyi: Változatok Hamupipőkére Próza és glamúr
Király Jenő: Változatok Hamupipőkére Próza és glamúr
Ádám Péter: [Brigitte Bardot memorája]
TELEVÍZÓ
Bóna László: Emberek alkonya – istenek hajnala Paranormál filmek
CD-ROM
Politzer Péter: Eltévedve egy mozgó-képtárban
KRITIKA
Bori Erzsébet: Szoknyaszerepben A kenyereslány balladája
Reményi József Tamás: Műhiba A rossz orvos
Bikácsy Gergely: Bugyivalóság és sliccbódulat Az én pasim
LÁTTUK MÉG
Bori Erzsébet: Párizsi randevúk
Báron György: Jack
Vidovszky György: A Notre Dame-i toronyőr
Tamás Amaryllis: Sárkányszív
Bori Erzsébet: Francia csók
|
|
|
|
|
|
|
DVDGyilkos irodaPápai Zsolt
Not Safe for Work – amerikai, 2014. Rendezte: Joe Johnston. Szereplők: Max Minghella, JJ Feild, Eloise Mumford. Forgalmazó: Universal. 72 perc.
A hazai dvd-kiadást titokzatos irányelvek
szervezik: kortárs klasszikusok tömege marad ki a mozikból, illetve a dvd- és
BluRay-piacról egyaránt, miközben másod- és harmadrangú produkciók sora kap
bebocsáttatást. A Gyilkos iroda
például ilyen film, fogyasztható, de fals thriller, amely nincs ugyan híján
néhány izgalmasabb pillanatnak, végeredményben azonban éppen a feszültségkeltés
frontján vall kudarcot, elsősorban azért, mert Joe Johnston rendező (Jumanji, Jurassic Park III, Amerika
Kapitány) az információadagolásban elemi hibákat vét. Az expozícióban
idegesen kapkod, mintha maga is elveszett volna a különböző nevek és ügyiratszámok
szövevényében, a kifejtés során viszont lomha: vagy kiszámítható fordulatokkal
operál, vagy pedig olyanokkal, amelyek alig következnek az előzményekből. A
direktor a kíméletlen gyilkológéppel szűk helyre összezárt antagonista jól
ismert meséjét mondja fel: a mészárlás terepe ezúttal egy irodaház-labirintus,
ahol a gyógyszeripari lobbi leleplezésén éjszakai műszakban dolgozik néhány
lézengő ügyvéd. A produkció extra tehertétele, hogy a főszereplővel nem könnyű
azonosulni, az viszont a javára írandó, hogy a fehérgallérosok – akik közé az
ügyvédek is beletartoznak – gusztustalanságai kendőzetlenül kerülnek
bemutatásra.
Extrák: semmi.
Cikk értékelése: | | | | | | | | | | | | | szavazat: 237 átlag: 5.68 |
|
|
|
|