KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
   1995/április
KRÓNIKA
• Dániel Ferenc: Miskin infarktus előtt
FILMSZEMLE
• Mikola Gyöngyi: Napilapok zsellérei Szemle-töredékek
• Ardai Zoltán: Lassú hajó Kína felé Dokumentumszemle
• Kovács András: Párbeszéd a közönséggel A zsűrielnök jegyzetei
• N. N.: A 26. Magyar Filmszemle díjai
• Székely Gabriella: Berend Iván gyémántjai Beszélgetés Simó Sándorral
• Bakács Tibor Settenkedő: És a vonat megy... Beszélgetés Pacskovszky Józseffel
• Bérczes László: Mozi van Lumière-tekercsek
• Bóna László: Jákob oszlopa A kövek üzenete
KRITIKA
• Radnóti Sándor: Weisz Gizella A részleg
• Almási Miklós: Legenda csak egy van Megint Tanú
• Hegyi Gyula: Lefele könnyebb Törvénytelen
• Kovács András Bálint: Az erőszak léhasága Ponyvaregény
• Schubert Gusztáv: A ponyvahősök lázadása Interjú a vámpírral
1895–1995
• Forgács Éva: A megmozdított kép Moholy-Nagy László
• Molnár Gál Péter: Egy ázsiai Párizsban Mozzsukin

• Fáber András: Mozarttól keletre Beszélgetés Lucian Pintiliével
KÖNYV
• Györffy Miklós: Ha én filmlexikont szerkesztenék Lexikon
LÁTTUK MÉG
• Bori Erzsébet: Egyszerű emberek
• Fáber András: Zaklatás
• Nagy Gergely: Camilla
• Harmat György: A Maszk
• Sneé Péter: Halálugrás
• Barotányi Zoltán: Parazita
• Turcsányi Sándor: Promenád a gyönyörbe
• Tamás Amaryllis: Egy apáca szerelme

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Ismeretlen ismerősök

Norman McLaren filmjei

N. N.

Untitled, 1933.

Seven Till Five,   1933.

Camera Makes Whoopee, 1935.

Polychrome Phantasy, 1935.

Five Untitled Shorts, 1935.

Colour Cocktail, 1935.

Hell Unlimited, 1936.

Book Bargain, 1937.

News for the Navy, 1937–38.

„Mony a Pickle”, 1937–38.

Love on the Wing, 1938.

The Obedient Flame, 1939.

NBC Greeting, 1939.

Allegro, 1939.

Stars and Stripes, 1940.

Dots, 1940.

Loops, 1940.

Boogie Doodle, 1940.

Mail Early, 1941.

V for Victory, 1941.

Five for Four, 1942.

Hen Hop, 1942.

Dollar Dance, 1943.

Alouette, 1944.

Keep Your Mouth Shut, 1944.

C’est l’aviron, 1944.

Là-haut sur ces montagnes, 1945.

A Little Phantasy on a l9th Century Painting, 1946.

Hoppity Pop, 1946.

Fiddle-de-dee, 1947.

La Poulette grise, 1947.

A Phantasy, 1948, 1953.

Begone Dull Care, 1949.

Now Is the Time, 1950–51.

Around Is Around, 1950–51.

Neighbours, 1952.

Two Bagatelles, 1952.

Blinkity Blank, 1955.

Rythmetic, 1956.

A Chairy Tale, 1957.

Le Merle, 1958.

Short and Suite, 1959.

Serenal, 1959.

Mail Early for Christmas, 1959.

Jack Paar Credit Titles, 1959.

Lines Vertical, 1961.

Opening Speech, 1960.

New York Lightboard, 1961.

New York Lightboard Record, 1961.

Lines Norizontal, 1961.

Canon, 1964.

Mosaic, 1965.

Pas de deux, 1967.

Spheres, 1969.

Synchromy, 1971.

Ballet Adagio, 1972.

Pinscreen, 1973.

Animated Motion, 1976–78.

Part 1

Part 2

Part 3

Part 4

Part 5

Narcissus, 1981.

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1982/09 30. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=6973