KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
   1992/november
KRÓNIKA
• Székely Gabriella: Könnyű-e filmrendezőnek lenni? Juris Podnieks halálára

• Reményi József Tamás: Ali én vagyok Fassbinder és más hazaárulók
• Bikácsy Gergely: Az utolsó ember Németorszag kilenc (új) nulla
FESZTIVÁL
• Koltai Ágnes: Orlando féltestvérei Velence
• N. N.: A 49. Velencei Fesztivál díjai
TELEVÍZÓ
• Turcsányi Sándor: Bohdalová térde Evald Schorm

• Gelencsér Gábor: A történelmi film vége Markéta Lazarová
MAGYAR FILM
• Székely Gabriella: Videópalack Beszélgetés Hanák Gáborral
• Sipos Júlia: Kié a csőd? Beszélgetés stúdióvezetőkkel

• Timár Péter: Katarzis vasalás közben Mondino, a klipkirály
KRITIKA
• Báron György: Másnap Goldberg-variációk
• Zoltai Dénes: Zeneórák haladóknak Minden reggel
• Almási Miklós: Hollywoodi kövületek A játékos
LÁTTUK MÉG
• Koltai Ágnes: Apám dicsősége; anyám kastélya
• Turcsányi Sándor: Egyedülálló nő megosztaná...
• Bíró Péter: Mint a tűz
• Székely Gabriella: Paris Trout
• Sneé Péter: Fiúk (Boys)
• Schubert Gusztáv: Medicine Man
• Argejó Éva: Jöttem, láttam, beköltöztem
• Tamás Amaryllis: Isten veled, király

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Láttuk még

A szép ismeretlen

Soós Péter

 

Történet a szerelemről. Egy fiatalember reggeli torna közben az ablakon át, az utcán megpillantja álmai asszonyát, az igazit. Ettől egyszeriben megváltozik az élete, képtelenebbnél képtelenebb dolgok történnek vele, konfliktusba kerül környezetével, ismerősei csodabogárnak tartják. A szép leányalak pedig, valahányszor hősünk utolérné, köddé foszlik – sosem érheti el. Végül kiderül: mindez csak álom volt, s élete párja – természetesen álmai asszonya – ott van mellette. Igyekvő színészi alakítások, érdekes beállítások, jellemzik a filmet. Ám, ha egy vígjáték közhelyeket morális üzenetként, s nem céltáblául választ – kevés sikert ígérő vállalkozás.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1983/10 51-52. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=6624