KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
   1992/július
KRÓNIKA
• N. N.: César Budapesten
AFRO-AMERIKAI FILM
• Kovács András Bálint: Fekete ügv Amerika külsőben
AMERIKAI FÜGGETLENEK
• Takács Ferenc: Christopher Marlowe és a manierista filmkép II. Edward

• Csáky M. Caliban: Az eltörhetetlen pálca Greenaway, Jarman, Prospero
FORGATÓKÖNYV
• Bereményi Géza: A turné Részletek egy forgatókönyvből
RETROSPEKTÍV
• Molnár Gál Péter: A parvenü katona A filmszínész Stroheim
TELEVÍZÓ
• Dániel Ferenc: A pojáca bütykös lábai Totò a magyar tévében
KÖNYV
• Báron György: Párizs ege alatt Bikácsy Gergely: Bolond Pierrot moziba megy
FESZTIVÁL
• Báron György: Hitler Goebbeisszel frizbizik Mediawave, Győr
LÁTTUK MÉG
• Hegyi Gyula: Elemi ösztön
• Békés Pál: Szabad préda
• Turcsányi Sándor: Alvajárók
• Sárközi Dezső: Állj, vagy lő a mamám!
• Turcsányi Sándor: Freddy halála (Az utolsó rémálom)
• Hajnal Csilla: Szombat esti frász
• Koltai Ágnes: Gáláns dámák

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Posta

Cenzorok vagy sietős emberek?

Korompai Zsigmondné

Tisztelt Szerkesztőség!

 

Kiolvastam a lap 1984. márciusi számában megjelent kritikát a jugoszláv Emir Kusturica Emlékszel Dolly Bellre? című filmjéről. A filmet nemrég meg is néztem a felújított, klubszerűen kialakított Honvéd mozi este 8 órai előadásán. Kritikusuk egy francia sztriptíztáncosnőt és az Európa éjjel című show-filmet említi írásában, ám a moziban vetített kópián nem szerepelt sem az eredeti Dolly Bell, sem a show-film. Lehet, hogy a kritikus más filmet látott, vagy ismét a gépészek tréfálták meg a gyanútlan nézőket? Csak nem erkölcseink féltése miatt nem mutatták be a „lenge, könnyű lányt”? Netán nem tetszett Dolly Bell az ügyeletes gépésznek, esetleg egyszerűen sietett?

Korompai Zsigmondné

Budapest


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1984/06 02. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=6393