KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1991/augusztus
KRÓNIKA
• N. N.: Elhunyt Lino Brocka
• Koltai Ágnes: Európai audiovizuális közösség Eureka Audiovisual
FESZTIVÁL
• Létay Vera: A nagy európai fal Cannes
• N. N.: A cannes-i fesztivál díjai Cannes

• Báron György: Hamlet képregényt olvas Aki Kaurismäki filmjei
• N. N.: Aki Kaurismäki filmjei
• Bikácsy Gergely: Bálrendezők Menekülés a „Szabadság” moziból
TÖMEGFILM
• Turcsányi Sándor: A Sólyom nyomában Német demokratikus indiánfilmek
• Szilágyi Ákos: A fejorvosnál Az Emlékmás, mint korunk hőse
TELEVÍZÓ
• Simándi Júlia: Capitaly Televízió és filmgyár magánkézben
KRITIKA
• Székely Gabriella: Leltáron kívül Félálom
LÁTTUK MÉG
• Koltai Ágnes: Hiúságok máglyája
• Ardai Zoltán: Darkman
• Hegyi Gyula: New Jack City
• Sneé Péter: Fogd a nőt és fuss!
• Tamás Amaryllis: Boszorkányok
• Zsenits Györgyi: Ragadozó Los Angelesben
HÁTTÉR
• Kézdi-Kovács Zsolt: Eurimages

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Láttuk még

Honda-lovag

Simándi Júlia

 

A cím sugallta hasonlatosság a lovon, páncélban a szent ügyért harcba szálló lovagok és e film hősei között – fölöttébb találó. A szent ügy: a Honda-cég kereskedelmi forgalma. A ló – a Honda cég versenymotorja, a páncél – a motocross versenyzők védőöltözete. Ha egy cross-versenyen Honda-versenyző nyer, jelentősen emelkedik a Honda motorok vásárlóinak száma: ez nem tőzsde-hír, hanem a film mondandója. Ugyanis egy mintaszerűen elkészített másfél órás reklámfilmet látunk.

Egy bizonyos korosztály körében ennek a filmnek láttán valószínűleg hazánkban is jelentősen emelkedne a Honda motorok vásárlóinak száma. Bár úgy tudom, nálunk egyelőre nem árulnak Honda motorokat. Így aztán a reklámozásuknak sincs sok értelme. Hacsak nem jenben fizetik nekünk az ügynöki díjat.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1982/08 44-45. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=7005