KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1991/július
KRÓNIKA
• Kovács András Bálint: A hatvannyolcas zárvány
• N. N.: David Lean (1908–1991)
MAGYAR MŰHELY
• Jeles András: Tökéletlen feltámadás A fotográfiáról

• Ardai Zoltán: Álomféleségek Doors
• Hárs György Péter: Jim Morrison és az erotikus tudomány Doors
MAGYAR MŰHELY
• Bán Zoltán András: A romlottságnak nincs határa Beszélgetés Kamondi Zoltánnal

• Zsugán István: Családi szennyes Budapesti beszélgetés Marco Risível
• Schubert Gusztáv: Amerika gyermekei Ovimozi
• Sinkó István: Kés, villa, olló, kamera...
KRITIKA
• Koltai Tamás: Epizodisták főszerepben Rosencrantz és Guildenstern halott
LÁTTUK MÉG
• Békés Pál: Intruderek támadása
• Báron György: Tortúra
• Fáber András: Robin Hood
• Gelencsér Gábor: Azok a csodálatos Baker-fiúk
• Kövesdy Gábor: Snack Bar Budapest
• Zsenits Györgyi: Apócák a pácban
• Koltai Ágnes: Zöldkártya
• Tamás Amaryllis: Talpig zűrben
FESZTIVÁL
• Báron György: Monitorfej Fesztivál Győrött
ELLENFÉNY
• Dániel Ferenc: Kinek mozog a mozgókép?

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Láttuk még

Sporttolvajok

Varró Attila

 

Ugyan a Kretének, de extrémeket sajnos már lefoglalta egy szemfülesebb versenyző, legalább egy árva X-et érdemes lett volna beilleszteni a Riders magyar címébe: elvégre a Taxiban is akadt egy, pedig Gerard Pires ott még nem turbózta Besson-modelljét extrémsport-tematikával. A sztori azért maradt a régi, vagány bűnöző és dögös rendőrcsaj vív macskaegér-harcot hol egymással, hol eredeti brit akcentusukat szánalmasan álcázni próbáló gonosz riválisokkal, energiaital-spotokból lopott vizuális klisék és akcióelemek kíséretében. Pires elhibázott stílusgyakorlata mindemellett még esélyes lehet első díjra az „Elliptikus helyett logikátlan cselekményvezetés” kategóriában az idei Holtpont-utánérzések mezőnyében.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2003/09 61. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2220