KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1989/május
• Kovács István: Shakespeare-i kamera A hetvenes évek lengyel történelmi filmjeről
• Gazdag Gyula: Félek Ewald Schormról
• Tamás Gáspár Miklós: Bukarest, 1942 Bevezető egy filmsorozathoz
• Székely Gabriella: Megbűnhődtük-e már a jövőt? Kerekasztal-beszélgetés a történelmi dokumentumfilmekről
• Schlett István: És mégis – a szociáldemokrácia? Komor ég alatt
• Mohay Tamás: A „gyűjtő” Balladák filmje
• Horgas Béla: Ki húzza a rövidebbet? Lenullázott légió
• Reményi József Tamás: A szánalom horrorja Mielőtt befejezi röptét a denevér
• György Péter: Német hétköznapok A bádogdob
• Fáber András: Lényünk gólem-arca Mai gondolatok egy régi filmről
LÁTTUK MÉG
• Tamás Amaryllis: A bűn szépsége
• Bikácsy Gergely: Angyalpor
• Schubert Gusztáv: Az eastwicki boszorkányok
• Nagy Zsolt: Az embervadász
• Nóvé Béla: Törvényszéki héják
• Szemadám György: Barabás
• Zsenits Györgyi: Vili, a veréb
• Marton László Távolodó: A fehér sárkány
POSTA
• Fenyvesi Róbert: Diszkrét észrevétel
• N. N.: Válasz

             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Magyar Műhely

Jeles a Filmvilágban

N. N.

 

Kövesdi Rózsa: Elvek és tervek (Jeles-interjú) 1982/7.

Élet-balett (Jeles András: Angyali üdvözlet) 1984/9.

Schubert Gusztáv: Az elvarázsolt proletár (Jeles András: Álombrigád) 1989/2.

Jeles András: Büntető-század 1989/9.

Jeles András: Kép-írás 1989/11.

Jeles András: Szédült kronológia 1990/2.

Jeles András: Tökéletlen feltámadás (A fotográfiáról) 1991/7.

Jeles András: Küzdelem (A Latin töredék) 1992/1.

Báron György: Auschwitz működik (Jeles-interjú) 1993/5.

Balassa Péter: Jeles napok (Egy kiállítás lapjai) 1993/5.

Gelencsér Gábor: Képnélküli film 1993/5.

Forgách András: A megszólalás előtt 1993/5.

Kovács András Bálint: J.A. három mondata 1993/5.

Balassa Péter: Szépen, nyugodtan, egyszerűen (Jeles András: Senkiföldje) 1993/11.

Jeles András: Életképek egy hátországból 1995/10.

Jeles András: Vászka és a kisbaba (Gothár, Szirtes) 1996/4.

Balassa Péter: Mintha és Az (Gogol, Jeles és a hajléktalanok) 1997/8.

Jeles András: Filmcsók 1998/10.

Jeles András: Raszter (Színészmaszkok) 1999/2.

Jeles András: Madár a tükörben 1999/7.

Jeles András: Régi és új (A film alászállása) 1999/12.

Jeles András: Büntető-század 2003/3

Jeles András: Szemlélődés (Jegyzet a Filmszemléről) 2000/4.

Jeles András: Teremtés, lidércnyomás 2000/6

Forgách András: Azt a berbereknek kell megcsinálni (Jeles-interjú) 2001/9

Jeles András: Platón képernyője 2002/5.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2003/06 12. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2372