KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1987/április
• Kornis Mihály: A krízis – és a divatja
• Nóvé Béla: Happening helikopter-huzatban
• Reményi József Tamás: Both Benedek emlékműve Hajnali háztetők
• Székely Gabriella: Input – output Csók, anyu
• Lukácsy Sándor: Mit takar el a fügefalevél? Banánhéjkeringő
• Pošová Kateřina: Túl sok a színes csomagolás Beszélgetés Jiří Menzellel
• Koltai Ágnes: Hit, remény, félelem O-bi, O-ba, avagy a civilizáció vége
• Matos Lajos: Vigyázat! Jön a habverő! Gyilkos robotok
• Bikácsy Gergely: Don Quijote győzelme Buñuel Mexikóban
MÉDIA
• György Péter: Reklámkorszak Remlámfilm
• Lajta Gábor: Mona Lisa szereti a banánt Reklám és művészet
• Koltai Ágnes: „Gondolkodjon, érdemes!” A magyar reklámfilmekről
• Szemadám György: A rek-lám-fil-mek fon-to-sak! Reklámfilm
LÁTTUK MÉG
• Nagy Zsolt: Silverado
• Vida János Kvintus: Esti eső
• Hegyi Gyula: A tuareg bosszúja
• Baló Júlia: Szerepcsere
• Farkas Ágnes: Éden akció
• Faragó Zsuzsa: Csulandra
• Faragó Zsuzsa: Rám zuhant az éjszaka
• Tamás Amaryllis: Emlékek, emlékek
• Gáti Péter: Bagoly mondja verébnek
• Tamás Amaryllis: Becéző szavak
KÖNYV
• Báron György: Egy szerelem krónikája
KRÓNIKA
• N. N.: Levélváltás az amatőrfilmről

             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Láttuk még

Honda-lovag

Simándi Júlia

 

A cím sugallta hasonlatosság a lovon, páncélban a szent ügyért harcba szálló lovagok és e film hősei között – fölöttébb találó. A szent ügy: a Honda-cég kereskedelmi forgalma. A ló – a Honda cég versenymotorja, a páncél – a motocross versenyzők védőöltözete. Ha egy cross-versenyen Honda-versenyző nyer, jelentősen emelkedik a Honda motorok vásárlóinak száma: ez nem tőzsde-hír, hanem a film mondandója. Ugyanis egy mintaszerűen elkészített másfél órás reklámfilmet látunk.

Egy bizonyos korosztály körében ennek a filmnek láttán valószínűleg hazánkban is jelentősen emelkedne a Honda motorok vásárlóinak száma. Bár úgy tudom, nálunk egyelőre nem árulnak Honda motorokat. Így aztán a reklámozásuknak sincs sok értelme. Hacsak nem jenben fizetik nekünk az ügynöki díjat.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1982/08 44-45. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=7005