KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1985/július
KRÓNIKA
• Koltai Ágnes: Jugoszláv filmnapok
• Koltai Ágnes: Szovjet filmnapok a Győzelem Napja alkalmából
• N. N.: Hibaigazítás

• Dés Mihály: Spanyolország messzire van A spanyol film Franco nélkül
• Kornis Mihály: Zongorista a háztetőn Ragtime
• Zalán Vince: Csak a filmvásznon létezett Nicholas Ray és a Johnny Guitar
• Szilágyi Ákos: Milarepaverzió Kerekasztal-beszélgetés
• Szilágyi Ákos: Az elmesélt én Az „új érzékenység” határai
• Forgács Éva: Festészet, film, fényképrealizmus Kállai Ernő és a vizualitás
• Kállai Ernő: Optikai demokrácia
FESZTIVÁL
• Székely Gabriella: A megkésett álmodozások kora Sanremo
• Bikácsy Gergely: Brazilok a Beaubourg-ban Párizs
ISMERETLEN ISMERŐSÖK
• Kovács András Bálint: Az etnográfus filmrendező Jean Rouch
LÁTTUK MÉG
• Mátyás Péter: Éden boldog-boldogtalannak
• Bérczes László: A szavanna fia
• Koltai Ágnes: Józan őrület
• Ardai Zoltán: A hamiskártyások fejedelme
• Gáti Péter: Bűvös vászon
• Szántó Péter: Kínos történetek
• Glauziusz Péter: A zsaru nem tágít
• Hirsch Tibor: Szivélyes üdvözlet a Földről
• Magyar Judit: Sárkányölő
• Kapecz Zsuzsa: A Nap lánya
TELEVÍZÓ
• Popper Péter: Szabad asszociációk a gyerekekről és a művészetről
• Koltai Ágnes: A tekintélytisztelő televízió Kőszeg
• Faragó Vilmos: Aréna Begurul a labda a szobába
KÖNYV
• Zsombolyai János: Így készül a film?

             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Brian De Palma filmjei

N. N.

 

Icarus (1960)

660124: The Story of an IBM Card (Egy IBM-kártya története, 1961)

Wotan’s Wake (Wotan ébredése, 1962)

Jennifer (1964)

The Responsive Eye (Érzékeny szem, 1966)

Murder ŕ la Mod (Divatos gyilkosság, 1968)

Üdvözletek (Greetings, 1968)

The Wedding Party (Nászlakoma, 1969)

Hi, Mom! (Szia anyu! 1970)

Dionysus 69 (1970)

Get to Know Your Rabbit (Ismerd ki a nyuladat, 1972)

Sisters (Nővérek, 1973)

A Paradicsom fantomja (Phantom of the Paradise, 1974)

Obsession (Megszállottság, 1976)

Carrie (1976)

A düh (Fury, 1978)

Gyilkossághoz öltözve (Dressed to Kill, 1980)

Halál a hídon (Blow Out, 1981)

A sebhelyes arcú (Scarface, 1982)

Alibi-test (Body Double, 1984)

Nagyokosok (Wise Guys, 1986)

Aki legyőzte Al Caponét (The Untouchables, 1987)

A háború áldozatai (Casualties of War, 1989)

A hiúság máglyája (Bonfire of the Vanities, 1990)

Káin ébredése (Raising Cain, 1992)

Carlito útja (Carlito’s Way, 1993)

Mission: Impossible (1996)

Az utolsó dobás (Snake Eyes, 1998)

A Mars-mentőakció (Mission to Mars, 2000)

Femme Fatale (2002)


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2003/06 38. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2362