KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1984/április
POSTA
• Modor Ádám: A gumimegváltó Olvasói levél
• Oszoli Tamás: A gumimegváltó Olvasói levél
• A szerkesztőség : A gumimegváltó Válasz az olvasói levelekre
FILMSZEMLE
• Bársony Éva: Fegyelem és forma Beszélgetés Mihály Andrással a társadalmi zsűri elnökével
• N. N.: A játékfilmszemle díjai
• Hanák Péter: Önismeret ’83 Cukorral vagy cukor nélkül?
• Kardos G. György: Csak művészet... Egy laikus zsűritag megjegyzései
• Almási Miklós: Világképek hiánygazdasága

• Györffy Miklós: Lassú hazatérés Budapesti beszélgetés WSim Wenders-szel
• Almási Miklós: László-napi tűzijáték Gyertek el a névnapomra
• Reményi József Tamás: Mesés esélyek Boszorkányszombat
• Lukácsy Sándor: Kis piros svájcisapka, tanulságokkal Az óriás
• Zalán Vince: A vesztes oldalán? Veronika Voss vágyakozása
• Grunwalsky Ferenc: Kifulladásig Beszélgetés Halász Mihályról
• Szomjas György: Kifulladásig Beszélgetés Halász Mihályról
LÁTTUK MÉG
• Koltai Ágnes: Nőrablás
• Csantavéri Júlia: Nimfa a lápvilágban
• Harmat György: Ördögfajzat
• Kapecz Zsuzsa: Patakfia és a Nap
• Vanicsek Péter: Kisapák és nagyapák
• Fazekas Eszter: Bizonyítási eljárás
• Ardai Zoltán: Fehér mágia
• Farkas András: Sabine, 7 éves
• Zoltán Katalin: Kincs, ami nincs
TELEVÍZÓ
• Faragó Vilmos: Arcképcsarnok
• Hegyi Gyula: Esténként a felügyelő A tévékrimiről
• Varga Csaba: Tömegkommunikációs reform? A kábeltelevíziózásról
KÖNYV
• Hollós János: Profán esztétikák felé

             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Ismeretlen ismerősök

Norman McLaren filmjei

N. N.

Untitled, 1933.

Seven Till Five,   1933.

Camera Makes Whoopee, 1935.

Polychrome Phantasy, 1935.

Five Untitled Shorts, 1935.

Colour Cocktail, 1935.

Hell Unlimited, 1936.

Book Bargain, 1937.

News for the Navy, 1937–38.

„Mony a Pickle”, 1937–38.

Love on the Wing, 1938.

The Obedient Flame, 1939.

NBC Greeting, 1939.

Allegro, 1939.

Stars and Stripes, 1940.

Dots, 1940.

Loops, 1940.

Boogie Doodle, 1940.

Mail Early, 1941.

V for Victory, 1941.

Five for Four, 1942.

Hen Hop, 1942.

Dollar Dance, 1943.

Alouette, 1944.

Keep Your Mouth Shut, 1944.

C’est l’aviron, 1944.

Là-haut sur ces montagnes, 1945.

A Little Phantasy on a l9th Century Painting, 1946.

Hoppity Pop, 1946.

Fiddle-de-dee, 1947.

La Poulette grise, 1947.

A Phantasy, 1948, 1953.

Begone Dull Care, 1949.

Now Is the Time, 1950–51.

Around Is Around, 1950–51.

Neighbours, 1952.

Two Bagatelles, 1952.

Blinkity Blank, 1955.

Rythmetic, 1956.

A Chairy Tale, 1957.

Le Merle, 1958.

Short and Suite, 1959.

Serenal, 1959.

Mail Early for Christmas, 1959.

Jack Paar Credit Titles, 1959.

Lines Vertical, 1961.

Opening Speech, 1960.

New York Lightboard, 1961.

New York Lightboard Record, 1961.

Lines Norizontal, 1961.

Canon, 1964.

Mosaic, 1965.

Pas de deux, 1967.

Spheres, 1969.

Synchromy, 1971.

Ballet Adagio, 1972.

Pinscreen, 1973.

Animated Motion, 1976–78.

Part 1

Part 2

Part 3

Part 4

Part 5

Narcissus, 1981.

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1982/09 30. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=6973