KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1984/február
• Szabó B. István: Kultúra és kereskedelem A magyar film külföldön
• Ágh Attila: Ez is operett, az is operett Te rongyos élet
• Bikácsy Gergely: Közelkép fehérben Szeretők
• Trencsényi László: A bizonyítás elmaradt A mi iskolánk
• Schubert Gusztáv: Elfelejtett érzelmek iskolája Beszélgetés Xantus Jánossal
• Gulyás Gyula: Isonzó Egy készülő film dokumentumaiból 1.
• Gulyás János: Isonzó Egy készülő film dokumentumaiból 1.
• Papp Zsolt: Fassbinder és az ötvenes évek Lola
• Dés Mihály: Szalonna és banán A halál Antoniója
• Klaniczay Gábor: Rockerek, hippik, macskák Szubkultúra-koreográfiák mozivásznon
FESZTIVÁL
• Létay Vera: Televíziós történelem Nyon
• Zalán Vince: Alkohol és zongora Lipcse

• Bernáth László: Hámori Ottó (1928–1983)
LÁTTUK MÉG
• Harmat György: A Tű a szénakazalban
• Csantavéri Júlia: Tintin és a Cápák tava
• Gáti Péter: Az „aranyrablók üldözője”
• Harmat György: Vámhivatal
• Kapecz Zsuzsa: Cicák és titkárnők
• Jakubovits Anna: A kígyó jele
• Kapecz Zsuzsa: Bolond Erdő
• Schubert Gusztáv: Spagetti-ház
• Varga András: Gyilkosság ok nélkül
• Deli Bálint Attila: Cecilia
• Kulcsár Mária: Figyelmeztetés
TELEVÍZÓ
• Faragó Vilmos: Politikusok a képernyőn
• Csepeli György: Éjjeli őrjárat
VIDEÓ
• Zelnik József: Talpalatnyi információ Videó és közművelődés
POSTA
• Prokopp Róbert: Az európai filmfőiskolások harmadik fesztiválja Münchenben
• Komár Klára: Trabant Olvasói levél
• Báron György: Válasz
KRÓNIKA
• N. N.: Robert Aldrich (1918–1983)

             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Ismeretlen ismerősök

Norman McLaren filmjei

N. N.

Untitled, 1933.

Seven Till Five,   1933.

Camera Makes Whoopee, 1935.

Polychrome Phantasy, 1935.

Five Untitled Shorts, 1935.

Colour Cocktail, 1935.

Hell Unlimited, 1936.

Book Bargain, 1937.

News for the Navy, 1937–38.

„Mony a Pickle”, 1937–38.

Love on the Wing, 1938.

The Obedient Flame, 1939.

NBC Greeting, 1939.

Allegro, 1939.

Stars and Stripes, 1940.

Dots, 1940.

Loops, 1940.

Boogie Doodle, 1940.

Mail Early, 1941.

V for Victory, 1941.

Five for Four, 1942.

Hen Hop, 1942.

Dollar Dance, 1943.

Alouette, 1944.

Keep Your Mouth Shut, 1944.

C’est l’aviron, 1944.

Là-haut sur ces montagnes, 1945.

A Little Phantasy on a l9th Century Painting, 1946.

Hoppity Pop, 1946.

Fiddle-de-dee, 1947.

La Poulette grise, 1947.

A Phantasy, 1948, 1953.

Begone Dull Care, 1949.

Now Is the Time, 1950–51.

Around Is Around, 1950–51.

Neighbours, 1952.

Two Bagatelles, 1952.

Blinkity Blank, 1955.

Rythmetic, 1956.

A Chairy Tale, 1957.

Le Merle, 1958.

Short and Suite, 1959.

Serenal, 1959.

Mail Early for Christmas, 1959.

Jack Paar Credit Titles, 1959.

Lines Vertical, 1961.

Opening Speech, 1960.

New York Lightboard, 1961.

New York Lightboard Record, 1961.

Lines Norizontal, 1961.

Canon, 1964.

Mosaic, 1965.

Pas de deux, 1967.

Spheres, 1969.

Synchromy, 1971.

Ballet Adagio, 1972.

Pinscreen, 1973.

Animated Motion, 1976–78.

Part 1

Part 2

Part 3

Part 4

Part 5

Narcissus, 1981.

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1982/09 30. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=6973