KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1982/március
KRÓNIKA
• A szerkesztőség : 25 éves a Filmtudományi Intézet
POSTA
• Kas Ilona: Hogy mi a televízió... Olvasói levél

• Kovács András Bálint: „Gyönyörű válság” A Társulás Stúdió előzményei és törekvései
• Bikácsy Gergely: Az alperesek Kabala
• Zsugán István: A gének dala Anna
• Zalán Vince: Se hús, se hal Rontás és reménység
• Bódy Gábor: Kreatív gondolkozó szerszám A „kísérleti film” Magyarországon
• András László: Egy gengszterfilm hátországa A Keresztapa
• Wisinger István: Hollywood Hollywood ellen Az amerikai filmgyártás útvesztői
• Zilahi Judit: Mire jön be a közönség? Washingtoni filmlevél az új évad kasszasikereiről
• Csala Károly: Egy szigetvilág fölfedezése (1.) Amerikai szociofilm, 1930–1945
• Szabó Júlia: Fény és mozgás Viking Eggeling és a magyar aktivizmus
LÁTTUK MÉG
• Lajta Gábor: Szamurájok és banditák
• Kövesdi Rózsa: Mesél a bécsi erdő
• Koltai Ágnes: Ámokfutó
• Jakubovits Anna: Zorán, a zsoké fia
• Varga András: Víkendház nélkül nem élet az élet
• Gáti Péter: Menekülés haza
• Ardai Zoltán: Újra szól a hatlövetű
• Bikácsy Gergely: Egyszerű eset
• Lajta Gábor: Az összekötő jönni fog
• Schubert Gusztáv: A Hótündér
TELEVÍZÓ
• Horvát János: „Folyt. köv.” A tévésorozatokról
• Fehér Gyula: Műsor öt nyelven Az Újvidéki Televízióról
KÖNYV
• Báron György: A halandóság leltára

             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Krónika

Képtávíró

N. N.

 

A 2005-ös esztendő két újabb Philip K. Dick adaptációt ígér Hollywoodban: a Szkenner által homályosan (A Scanner Darkly) című regény Richard Linklater által jegyzett filmváltozata, amely egy önmaga után nyomozó skizofrén drogügynök történetét meséli el Keanu Reeves főszereplésével, már az utómunkálatoknál tart és várhatóan tavasszal kerül a mozikba. Ekkor indul a Next (Következő) munkacímet viselő produkció forgatása, Lee Tamahori rendezésében, amely Dick The Golden Man-novelláját dolgozza fel Nicholas Cage-dzsel a főszerepben, aki egy jövőbelátó képessége miatt életveszélybe kerülő férfit alakít.

 

*

 

Három évvel az Ararat után Atom Egoyan újra forgat: a Where the Truth Lies (Ahol az igazság) megtörtént esetet dolgoz fel, főszerepben egy fiatal újságírónővel, aki egy sok éve eltemetett gyilkossági ügyben kutat, amelynek lehetséges tettese egy népszerű komikusduó egyik tagja. A Rupert Holmes bestseller-könyvét ismert színészekkel (Colin Firth, Kevin Bacon) feldolgozó kanadai film Egoyan eddigi legköltségesebb produkciója.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2005/03 02. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=4852