|
Év
1980/február
|
Bereményi Géza: A rácson innen és túl Vasárnapi szülők
Kardos István: Hatszor szökött, mindig egyedül Jegyzetek a Vasárnapi szülők forgatókönyvéhez
N. N.: A magyar film – ma
Lukácsy Sándor: Kaland, terror, történelem? Élve vagy halva
FESZTIVÁL
Zalán Vince: „Itt fölfelé haladunk, bukásról bukásra” Nyugatnémet filmhét Budapesten
N. N.: A Nyugatnémet Filmhét filmjei
Papp Zsolt: Frau Bundesrepublik Maria Braun házassága
Petrovics Emil: Köszönet Bergmannak Varázsfuvola
Dániel Ferenc: Öt kis tézis a kalandfilmről
Pošová Kateřina: „Mindenkinek joga, hogy felnőttnek tekintsék” Prágai beszélgetés Vera Chytilovával
Takács Ferenc: Antizarándok és sci-fi hős AZ ötös számú vágóhíd
Hegedűs Tibor: Igazi férfit és szerelmet Asszony, férj nélkül
Presser Gábor: Mert a filmzenét többen írják
Báron György: A svéd lelkifurdalás Stockholmi beszámoló
LÁTTUK MÉG
Loránd Gábor: Pantaleón és a hölgyvendégek
Molnár Gál Péter: Fedora
Sólyom András: A madarak is, a méhek is...
Loránd Gábor: Vállalom, főnök
Veress József: Karrier
Koltai Ágnes: A fekete halál
Bikácsy Gergely: Egy egészen kicsi kispolgár
Zalán Vince: Skalpvadászok
Galgóczy Judit: A halott vissztér
Bikácsy Gergely: Megközelítések
Bende Monika: Oké, spanyolok
Csala Károly: Irány: Belgrád!
Ciment Michel: Ihlet és áporodotság
TELEVÍZÓ
Faragó Vilmos: Kijön a tévé
Ökrös László: Ezer év Újra a képernyőn
Juhász István: Jutalomjáték Nicolaj: Holtodiglan
Kristóf Attila: Vérrel, verítékkel Humor a tévében 2.
Molnár Gál Péter: Nekrológszerű előszó egy Jean Gabin-sorozathoz
N. N.: Mutatóujj
KÖNYV
Pörös Géza: A válogatás zavarai Az Ötlettől a filmig újabb köteteiből
Csala Károly: Szovjet kismonográfia Kovács Andrásról
POSTA
N. N.: Posta
|
|
|
|
|
|
|
MoziHogyan legyél latin szeretőKovács Kata
(How to Be a Latin
Lover) – amerikai, 2017. Rendezte: Ken Marino
. Írta: Jon Zack
. Kép: John Bailey.
Zene: Craig Wedren.
Szereplők: Eugenio Derbez (Maximo), Kristen Bell (Cindy), Salma Hayek (Sara), Raquel Welch (Celeste). Gyártó: 3Pas Studios.
Forgalmazó: BBMedia. Szinkronizált.
116 perc.
Adam Sandler-vígjáték
Adam Sandler (és Rob Schneider) nélkül. A Hogyan
legyél latin szerető elsősorban a mexikói származású (hazájában
szupersztárnak számító) színész-producer Eugenio Derbez jutalomjátéka, aki sokszínű
filmkészítői karrierje legnagyobb sikerében éppen az apaszerepbe váratlanul
belekényszerülő macsó kálváriáját énekelte meg, az éretlen férfi és a bölcs
gyerek kettősén keresztül (No se aceptant
devoluciones – író-rendező-producer-főszereplő). Itt azonban szó sincs a
mit sem sejtő apa küszöbére letett mózeskosárról, csupán annyi történik, hogy a
kiöregedett selyemfiút vénséges vén felesége lecseréli egy fiatalabbra, így
aztán Maximo kénytelen egyedülálló húgához és annak kisfiához bekéredzkedni. A
szívet melengetően kispolgári új életben persze hiányzik neki a luxus és a
semmittevés, ezért megpróbál egy másik milliomost elcsábítani, szabadidejében
pedig kisiskolás unokaöccsének lesz apja helyett apja, miközben – javarészt
önző érdekből – arra okítja, hogyan legyen gigolo.
Maximo pótapává és
érett(ebb), családszerető férfivá érése az a tematika, amely a hazánkban
egyébként teljesen ismeretlen színész, Derbez filmográfiájának szerves részéve
teszi a Hogyan legyél latin szeretőt.
Néhány szórakoztató geget és Salma Hayeket (Maximo húga) leszámítva azonban a
film tökéletesen blőd és bugyuta, különösen a Rob Lowe-ra és Kristen Bellre
bízott mellékszálak. Nem mentik a helyzetet igazán még a pergőbbre sikerült,
spanyol nyelvű jelenetek sem, hiába minden erőfeszítés, hogy egy jó kis
tányérdobálós, forróvérű latin komédia kerekedjen belőle.
Cikk értékelése: | | | | | | | | | | | | | szavazat: 2 átlag: 6.5 |
|
|
|
|